Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Haziran '13

 
Kategori
Güncel
 

Hangi rüzgâr Ankara Kızılay eyleminden o an

Hangi rüzgâr Ankara Kızılay eyleminden o an
 

Rüzgar gaz bulutlarını yayar iken alanlara Eylemciler biryandan da alana atılan atıkları temizlemeye çalışıyorlardı.


Kızılayda eylemdeki insanlar ne istedilerki bu kadar gaz bombası attılar üzerine?

İnsan gibi yaşamaktan başka ne istedik Ağaçlarımızı kesmeyin dedik diye bu kadar gaz içirdiniz...

Çıkardığınız yasalar ile aç bıraktığınız Emekliyi çalışıyor, ek bir iş yapıyor diye Emeklileri açlıktan ölüme mahkum ettiniz... 

Bir de çocuklarımızın sofrasındaki lokmalarına dokunmayın dedik en büyük suç bu olsa gerek...

Tüm acımasızlığınızla saldırdınız insanların insan kimliğimizin üzerine.... 

Rüzgar gaz bulutlarını yayar iken alanlara Eylemciler biryandan da alana atılan atıkları temizlemeye çalışıyorlardı. 
 
Yaşama Dair  Şiir

Hangi Rüzgâr

Elleri kalem acemisi bir şairim

Yüreğimin delilik provaları

Dilime yapışıp kalan sözler!

Çekiyorum içimdeki korkunun pimini

Sensizliğe özlem patlıyor dudaklarımda

Yokluğun varlığımı üşütüyor bu akşam..

Gözlerime senli düşler sürüyorum

Sonra yeniden uyanıyorum.

Sen gidiyorsun ben kanıyorum…

Çöz gözlerimi senden hadi ey umut

Sana uzaklardan bakmaktan yoruldum

Korkma ben akşamdan kalma değilim

Dünden kalmayım senden

Haydi çöz şimdi kendini kirpiklerimden….

Gelişine sevdalı gözlerim bekler yolunu

İçime her düşen her damla gözyaşı, hasretim!

Biliyorum gülün dikeni kendine batamaz ya,

Ama yüreğimdesin

Irgalandıkça batıyorsun derinlerime….

Herkes kendi gördüğüne bakar bir şeyler arar

Ben senin yoluna baka kaldım bilmiyor musun

Hadi gel en kanadığımız yerden susalım"

Gel olmadan gelinmez derler ya

Sen çık gel sosyalizim güneşim!

Yüreğimdeki sevdanın kızıllığıyla gel

Sen gel ben kıpırdamadan dururum bir yaşam boyu!

Gel öğret bize, biz hangi hayatın rüzgârında yelkeniz…

Abdullah Oral
 
Toplam blog
: 151
: 648
Kayıt tarihi
: 05.10.08
 
 

Kısa öz geçmiş: Gecenin kara yüzünde dişlenirken çığlıklar bir kadının sancılarının sükunete durd..