Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Aralık '12

 
Kategori
Müzik
 

Hangi şarkıyı, türküyü dinleyelim?

Hangi şarkıyı, türküyü dinleyelim?
 

Günlük sıkıntılar insanın yakasına ara sıra yapışır.

Bu durumda insan ya kendi kendine bir şeyler mırıldanır veya bir şarkı, bir türkü dinlemek ihtiyacı duyuverir.

Bu konuda da kararsızım. Yetkili, ilgili kişilere danışayım, dedim. Çünkü Hz. Muhammed Mustafa S.A.V. efendimiz : “İstişare edin, yani danışın!” manasında bir şey demiştir.

Öyle ya sûreler, âyetler, hadisler, atasözleri, nutuklar, özdeyişler, güzel sözler vb. boş yere mi duruyor?

Sizce hangi şarkıyı, türküyü dinleyeyim? Özünde kolaylık olmacası için bir liste yapacaktım, fakat vazgeçtim; çünkü beğenilecek veya beğenilmeyecek bir liste yapabilirdim.

Ramazan Gülsen

 
Toplam blog
: 205
: 266
Kayıt tarihi
: 10.06.12
 
 

Tekirdağ, 02.01.1961 doğumluyum. İstanbul'da yaşıyorum. Evli, 3 çocuk bâbâcânıyım. Türkçeci, muha..