Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Nisan '08

     
    Kategori
    Tarih
     

    Hangi tarih

    Bugüne kadar bize okutulan tarih acaba gerçekleri ne kadar yansıtıyor?

    Tarihi diledikleri gibi mi yönlendirdiler, yoksa olanları istedikleri gibi mi yazdılar?

    Hiç bir şeyi bildiğimi iddaa etmiyorum.

    Hatta hiç birşey bilmediğimi söylüyorum.

    Ama merak ediyorum.

    Amerika bağımsızlık savaşının planları İngilterede bir locada, masa başında karşılıklı olarak mı konuşularak planlandı?

    Din tarihinde recm ayetini bir keçinin yediği niye öne sürüldü?

    Bir yanda müminlerin annesi Hz. Ayşe, bir yanda Allahın Aslanı Hz. Ali niçin savaştılar?

    Hitlerin iktidara gelmesi ve söylenen yahudi soykırımı, bir devletin kurulması için mi planlanan bir oyun muydu?

    Yoksa ben mi çok komplo teorisi mi üretiyorum?

    Okuduğunuz ve aklınızda bulunan bilgileri herne olursa olsun lütfen paylaşın.

    Ama mantıklı, kızmadan ve saygılıca.

    Teşekkürler


     
    Toplam blog
    : 1
    : 406
    Kayıt tarihi
    : 05.04.08
     
     

    Ekonomist-Dış Ticaret uzmanıyım. İthalat ve ihracatla uğraşıyorum ..