Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '12

 
Kategori
Şiir
 

Hangi yaşta aşk çürür küflenir?

Hangi yaşta aşk çürür küflenir?
 

Paul Newman "Bizim aşkımız boru değil" şarkısını üflüyor ve joanne Woodward da onu dinliyor olmalı.Resim int. alıntı


Her yaşta kadim dostum her yaşta

Saçlarda aklar

Vakti geldiğinde boyanmazsa

 Ten ütüsüz mintan

Hoyratça ihmale uğrarsa

Kas ağrısı davetsiz konuk

İşleyen demiri örnek almazsa

Fırça macundan mahrum kalmışsa

Ağrıyacak diş yoktur kovukta  

Dil yarasına deva olmazmış

Tabibin icatları

Ağrıların kralı

Fark atarmış romatizmaya

Beyin dün ne yediğini bilmezmiş

Ama unutamazmış acılı sözleri

Baharatlıların tadı damakta yapışıp kalınca

 Beden vazgeçermiş okşamaktan okşanmaktan

 Ruh on dokuzunda delikanlı

Düşlerini hurilerin aşkları süslermiş

Huriler çamaşırdan bulaşıktan

Gündelik işlerden kaskatı olmuş bir halde biçare

Tek başına sere serpe uzanacağı döşeğini özlermiş

Uzaylılar için geçerli baştan aşağı sıraladıklarım

Sevgilim bizi teğet geçer

Yılların aşkına bedende beyinde elde ne kaldıysa

Tokuşturalım fincanlarımızı

İçelim yudum yudum ısırgan otu çayımızı

Yaşlanmış ama küflenmemiş davamıza

 Sevdalılar gününde gönderdiğin

 Pembemsi çiçekli kaktüslerin dikenleri

Meraklanma dikkat ettim

Parmaklarımı kanatmadı.

14 Şubat 2012 Salı

Alev Meisel/Berlin

 

  

 
Toplam blog
: 584
: 853
Kayıt tarihi
: 01.03.07
 
 

Dinleyenin olmadığı yerde anlatmanın önemi! Nasıl YAZAN oldum. 'Yalnız doğar, yalnız göçer' eskile..