Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Temmuz '11

 
Kategori
Öykü
 

Hangimiz daha kirliyiz?

Hangimiz daha kirliyiz?
 

"RESİM:ALINTI"Söyle bana okur! Hangimiz daha kirliyiz?


Sevgili blogdaşımız sevgili Kursun'un aşağıdaki linkte kayıtlı yazısından hatta Onun Murathan Mungan'ın Kibrit Çöpleri isimli kitabından seçtiği bir kısa öykünün yüreğinde çaktığı kibrit ateşinden dökülenleri yazmasıyla beraber benim yüreğimde çaktığı kibritin alazından dökülen ve mavimtrak kavına takılan bir kısa öykü. Beğenmeniz dileğiyle. 

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=291996 

HANGİMİZ DAHA KİRLİYİZ? 

 

Islak kaldırımların hemen kenarından akıyordu çamurlu sular küçük bir nehir edasıyla. Adımlarım sarsaktı. Nereye, niye gittiğimi bilmeden yürüyordum çıplak ayaklarımla. Bedenimde bir el dolaşıyordu. Çirkin, yaşlı, soğuk. Ben sevildiğimi sanıyordum. Oysa... Hepsi... Bütün yaşadıklarımız, sevişmelerimiz, sevgi sandıklarım kocaman bir yalanmış. O deniz kazası olmasaydı... Belki de hiç göremeyecektim onun gerçek kimliğini. Şimdi yüreğimden damlayan kan ve irin akıyor ‘şıp şıp’ nehir edasıyla akıp giden çamurlu sulara. Söyle bana okur! Hangimiz daha kirliyiz? 

21.07.2011 

 

 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..