Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ağustos '16

 
Kategori
TV Programları
 

Hangimiz Sevmedik dizisi yayından kalktı mı?

Hangimiz Sevmedik dizisi yayından kalktı mı?
 

Geçtiğimiz günlerde bir dizi yayına girdi. Hangimiz Sevmedik adlı bu dizi gerek konusu, gerek rol alan köklü tiyarocuların harika oyunları ile uzun soluklu olacak gibi geldi bana ilk seyrettiğimde. 

Hatta 18 Temmuz tarihli yazımda bu dizinin kışa bile devam edeceği ümidimden bahsetmiştim. Dizi tek bölüm olarak yayımlandı ama sonra hiç ses seda çıkmadı.

Hangimiz Sevmedik ile beraber yayına giren bir çok dizi 5.6. bölümlerini yayınladı ama bizim diziden hiç haber yok.

Dizinin devam edip etmeyeceği ile ilgili herhangi bir habere de rastlamadım yayın organlarında.

Bu sabah bu konuda bir araştırma daha yaptım ve diziden hiç haber yok.

Bu kadar iyi oyuncunun rol aldığı ve konusu geniş olan bir yapımın neden devam etmediğini bilmek bir televizyon izleyicisi olarak hakkım sanırım. 

Ayrıca hepimizin bu samimi mahalle dizilerine özlemimiz var. 

Umarım bu güzel yapım devam eder. Bu kadar güzel bir dizinin sonlanması üzücü olacak sanırım.

Bu konuda bir açıklama bekliyoruz yapımcılardan.

 
Toplam blog
: 826
: 1068
Kayıt tarihi
: 26.04.11
 
 

Ben emekli bir iktisatçıyım. 21 yıldır bir sanatçı annesiyim. Küçük kızım klasik müziğe eğilim gö..