Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Şubat '11

 
Kategori
Beslenme
 

Hangisi daha önemli, kitap mı, süt mü?

Hangisi daha önemli, kitap mı, süt mü?
 

www.emzirmereformu.com


Günlerdir bekliyorum. 100.yazımda kitabımın çıktığını duyuramadım. Bari 100’den uzaklaşmayayım diye…Günlerdir yeni bir yazı yazmıyorum. Kitap 102. Olsun diye. Bugün karar verdim! 

Kitap, istediği sırayı alsın. Çünkü o da kendi hikayesini yazıyor. 

Yazmaya başladığım ilk günden beri karşıma çıkanlar, yaşadıklarım, kitabın bana yaşattıkları gerçekten bunu gösteriyor. Peki süt ne? 

ANNE SÜTÜ, emzirmek aracılığı ile alınan. Süt ve kitabımın konusu o kadar içiçe ki aslında. Biliyorsunuz bu kitabın yazar ve çizer geliri bağışlanacak. Anne sütü ile bebeğe sağlık bağışlandığı gibi… 

Yazmayalı neler oldu? 

11-12 Şubat’ta kafayı anne sütü ile bozmuş 11 kişi eğitim aldı. İstanbul Florence Nightgale M.Y.O. EMZİRME REHBERİ YETİŞTİRME PROGRAMI oluşturdu. Düzenleme kurulunda Anabilim dalı başkanı Prof. Dr. Nezihe Beji, Doç. Dr. Nevin Şahin, Yrd.Doç.Dr. Ümran Oskay, Yrd.Doç.Dr. Gülay Ratchfisch, Yard.Doç.Dr. Ergül Aslan, Yrd.Doç.Dr.Serap Balcı, Araştırma Gör.Dr.Gülhan Çoşansu, Araş.Gör.Birsen Mutlu vardı. 

Bu kadar güçlü bir akademik kadro tarafından emzirme konusunda eğitilmek çok özel bir ayrıcalık. Sizi temin ederim. Sizde bu ayrıcalığa sahip olup, yılda iki kez düzenlenmesi planlanan EMZİRME REHBERİ yetiştirme programında yer almak isterseniz; öncelikle yapmanız gereken şey, kafayı ANNE SÜTÜ’nün faydalarını yerli-yersizJ (yersiz kısmı tamamen kafiye olsun diye yazılmıştır) anlatmakla bozmuş olmak gerek. İkinci şık tabiî ki GÖNÜLLÜLÜK. AB 2011 yılını ‘Gönüllülük Yılı’ ilan etti. Hangi konuda gönüllü çalışacağınıza karar vermediyeseniz lütfen www.emzirmereformu.com sitesine girip öncelikle EMZİRME MANİFESTOSUNA destek verin, sonra sevdiklerinizi bu siteye yönlendirin. EMZİRME REHBERİ olan biz 12 kadın emzirme ilgili her türlü sorunuzu 7x24 cevaplamak üzere orada sizleri bekliyor olacağız. Kitap mı? Sırası gelince o kendini yazdırır…:) 

 
Toplam blog
: 119
: 1401
Kayıt tarihi
: 11.02.09
 
 

Ben kimim? Tüm sıfatlarımın dışında doğduğum günden beri bu sorunun cevabını bulmak için sürekli ..