Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ekim '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hangisi doğru?

Hangisi doğru?
 

Eğer şu anda bu blogu okuyorsanız yazdıklarımı toparlamayı başarabilmişimdir.

Haberleri okuyorum, oldukça sakin olan ben bile şu anda krizin eşiğindeyim. İnternet üzerinden erişilebilecek hemen hemen tüm gazeteleri takip ediyorum. Takip ettikçe takip edildiğimi, ezilip geçildiğimi, kuyumun kazıldığını, sonumun geldiğini, suyumun ısındığını hissediyorum. Sinirleniyorum, duygularımı yazmak için blogumu açıyorum, toparlayamayıp kapatıyorum.

Son günlerin gündemi belli, "terör ve terörden kurtulma yolları". Bu belirginlik ortamında gazeteler de vatandaşa haberler veriyorlar. Sorun şu ki verilen haberler arasında paralellik göremiyorum. Basında aklımın mantığımın almadığı bir bocalama yaşanıyor. Birisi ordumuz şuraya girdi diyor, diğeri yok öyle birşey diyor. Birisi şu kadar terörist öldürüldü diyor, diğeri teröristler kaçarak kurtuldu diyor. Terörle ilgili haberleri peşpeşe gezerken birdenbire önüme Hülya Koçyiğit'in söylemlerinden oluşturulmuş bir haber geliyor.

Haberler yuvarlana yuvarlana haberlikten çıkıyor, söylentiye ulaşmasına ramak kalıyor.

Halkın merak cevabını merak ettiği sorular var ama bunlara değinilmiyor.

Hergün tüylerimizi diken diken eden çoşkunlukta eylemler gerçekleştiriliyor, gazetelerde tek satır haber yazılmıyor.

Terör örgütü askerimizi kaçırmış. Türk Askerini kaçırmış, boy boy fotografları kendi yayın organlarından yayınlıyorlar, bizim medyamızdan eski bir başbakanımızın deyimi ile "kartelci medyadan" tek bir haber yok.

İnsanımız haber almak uğruna, terör örgütünün yayın organlarını takip etmek zorunda bırakılıyor.

Üzülerek belirtmek istiyorum; o haberleri ben de o yayın organından takip ediyorum. Esir askerimiz olabildiğince dik durmaya çalışarak, toz toprak içinde kameralara bakıyor. Anası babası haber bekliyor ama tek bilgi yok.

Neler oluyor çevremizde, Türkiye nereye sürükleniyor. Haberi olan varsa beri gelsin.

 
Toplam blog
: 117
: 1067
Kayıt tarihi
: 26.09.07
 
 

1980 yılında Mersin'de doğdum, bütün eğitim öğrenimimi Mersin'de tamamladım. Yetmedi, işimi de Mersi..