Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Şubat '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hangisi en korkunç?

Hangisi en korkunç?
 

Issız bir Kardan Adam...


Pazartesi akşamı ( 23 Şubat 2009) Issız Adam filmini, evde izledim.

Hissettiklerimi yazmak istemiyorum.

Film bittikten sonra bir soru sordum kendime.

Hangisi en korkunç?

Pek çok cevap geldi aklıma. Onları şiddetine göre sıralayamadım.

Bir yakınını kaybetmek mi?

Sağlığını kaybetmek mi?

İnancını kaybetmek mi?

Hayallerini kaybetmek mi ?

Aşık olduğun kişiyi kaybetmek mi?

Mutluluğunu kaybetmek mi ?

Gülümsemeni kaybetmek mi ?

Bir şekilde, kendin olma olanağını elinden alınması mı ?

Sevememek mi?

Yalnız kalmak mı?

Korkmak mı ?

Geç kalmak mı?

En korkunç olanını bulmak çok zor!

Belki en korkunç olanı bunların karışımından oluşuyor?

Bilmiyorum. Gerçekten bilmiyorum.

Saydıklarımın dışında belki daha korkunç şeyler de vardır …

Aslında, kötü şeyler iyi şeylere göre kıyasla daha çok sanki.

Ya da bana öyle geldi birden…Dışarıdaki yağmurun etkisi olabilir mi?

İyi şeyler için “ seviyorum” ifadesi yetiyor.

Kötü şeyler için, “ hayır”, “ asla”, “ yok”…

Yine de hangisi en korkunç?

 
Toplam blog
: 144
: 1854
Kayıt tarihi
: 13.03.08
 
 

Doğduğum ve büyüdüğüm şehir Kırcali, Bulgaristan. Yıl 1964. Makina Mühendisiyim. Evli ve iki çocu..