Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

Hani bir ona yanıyorum…

Hani bir ona yanıyorum…
 

Fotokritik


Efkârlı başım yine, sisler sardı penceremi.

Arnavut kaldırımlı, leylak kokulu o çıkmaz sokakta kaybettim seni. Eteğimde dolaşan küçük çocukların haykırışları, pencereden bakan gözler arasında kayboldum birden. Sevda çıkmazıydı beni üzen. Adım atmaya mecalim kalmamıştı artık. Hani ne bir adım ileri, ne bir adım geri. Yine bıçak sırtındaydım, yollar yine dikenli.

Ne beklerdi insan sevdasından.
Ne bekliyorsun deyince söyleyecek kelime bulamayacak kadar seviyordum seni.
Ne bekliyordum senden.

Sadece ilgini.

Aşkımı azarlar gibiydi gidişin.
Boğazımda düğümlendi söylemek istediğim kelimeler.
Temelden bir sarsıntıydı benimkisi.
Koca bir çınarın kökleriyle oynamak gibi, yürek isterdi silmek birden geçmişi.
Söylemek istediklerini artık anlayamayacak kadar döndü başım.
Hoşça kal demenin bedelini gözyaşlarım ödedi.

Sevemedim sensizliği.
Doğmadı gittiğinden bu yana seher vakti.
Kızıl güneş hiç sarmadı bedenimi.
Yaz günü güzüm geldi sanki.
Sensiz doğacak güneşten hayırlıydı belki penceremden içeri süzülen dolunayın kudreti.
Sabah olmasını istemedim.
Sevemedim sensiz sabahların sessizliğini.
Artık hatıralar sensiz bensizdi…

Ilık bir akşamın buğusunda kaybettim seni.
Kırgın değildim sana, hatta eskisinden de yangın.
Kanıyordu içimde bakışların.
Şimdi senden kalan kurumuş bir gül süsler güncemin yapraklarını.
Bir deli yolum var, sensiz geçen bu ilk akşamda yürürüm düşlerimin içinde.

Sorma nasılım diye…

Karaya vurdu içimdeki gemiler.
Tıpkı bir sarımlık sigaram gibi, dumanlı artık başım.
Sevdamın bedelini gözyaşlarım ve yüreğimi saran yangınların ödedi.
Hasretin altında ezilmiş bir enkaz misali.
Yaz savrulacaktı ruhumun küllerini, belli.

Hani…
Hani var ya, bir ona yanıyorum.
Söyleyemedim son kez seni sevdiğimi...

 
Toplam blog
: 106
: 1384
Kayıt tarihi
: 21.02.07
 
 

Bir yaz gecesi hatırasıyım. Haziran doğumluyum. Bilirler haziran doğumlular. Hele ki haziranın tam..