Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Aralık '13

 
Kategori
Deneme
 

Hani.. Desem ki...

Hani.. Desem ki...
 

Ne zaman yüzümü güneşe dönsem kış vurur kar yağar kirpiklerime...


Turna olsam salınsam gökyüzüne doğru, edalı edalı uçsam. Sonra sen gelsen, çağırsan... Korksam ateşe düşmekten, utansam renginden yine de peşin sıra gelsem.

Hani ..

Bana masallar anlatsan ben de inansam öyle insansam ki sana Elif türküsünde söylendiği gibi.

Ölüm ölüm dediğin nedir ki gülüm, Ben senin için yaşamayı gözü almışım desem.

Hani diyorum ya..

Hani işte .

Hani.. desem ki...

Ne zaman yüzümü güneşe dönsem kış vurur

Kar yağar kirpiklerime

Ağlamak isterim don vurur yüreğime

Susarım...

Sus-ar-ım

Sus-ar

Sus !... ?

Sessiz mi sessiz geliyor ölüm. Canhıraş feryatlarla kaçışıyor günahkar ruhlar . . .

 
Toplam blog
: 175
: 775
Kayıt tarihi
: 20.10.07
 
 

9 Eylül Üniversitesi Maliye bölümü mezunuyum. Şiir dünyam, bir tane kitap çıkaracağım dedim ve  b..