Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Haziran '10

 
Kategori
Deneme
 

Hani Geçmiş Vardır aşklarımız

Hani Geçmiş Vardır aşklarımız
 

Bir gün böyle düşüneceğim aklıma gelmemişti seni…

Yok, ilk günlerde belki aklımdakiler yalnızca anılar deyip salıvermiştim ki! Değilmiş. Bende kalan aşkınmış beni benden alan sevdan.

Olmuyor inan sen damarlarımdasın seni çekiyorum ciğerlerime her nefesimdesin, nefesin hala odamdaymış meğer…

Aklıma gelemezdi senin bende olan aşkının beni yine kahredeceğini.
Hiç beklemezdim ama yine senden geldi. Yıllar devirdim olmadığını sandığım aşkınla bende kalan son duygularınla yaşadığım yılları devirdim ama bitiremedim seni bende. Hatırlar mısın bende sen saklı derdim.
Sen gitsen de bende saklı kalırsın demiştim. Yıllar sonra tekrar aklıma geldi bu sözlerim.

Gözlerin hiç gitmedi bende.
Ruhum mücadele içerisinde yaşamla ya şimdi ya da sonra ne fark eder ki sen olmayınca yaşam varsın burada bitsin.

Senin sevdandır beni yaşatan sen bendesin hala yüreğimde, ruhumda ne fark eder ya şimdi ya sonra bitse ama giden yıllar biten yaşamlar sen bitmiyorsun bende bitmiyorsun.

Umut dediğin nedir ki sevgili yaşamla ölüm arasında tutunmaya çalıştığımız bir araç değil mi?
Acizliğimiz değil mi ya şimdi ya sonra sensiz ne anlamı ola ki sevmenin. Ama sen hala bendesin bırakmak olanaksız. Resimlerde varsın, akılda, tende ruhumda odamın her bir adımında her köşesinde sen varsın.

Bendesin, aşkınla, anılarınla, beni bir hiçe bırakıp gittiğin ardından bıraktığın bir kâğıt parçasına karaladığın kelime oyunlarıyla beni avutmaya çalıştığın bir kâğıt parçasıyla sen bendesin.

Aslında suçlusun seni bende bırakıp gittiğin için. Aslında cezalandırılması gereken bir insansın beni aşkına mahkûm edip başkalarıyla olduğun için ve aslında sen bir hiçtin beni seninle bırakıp giderken… Beni bir aşka mahkûm ederken…


zamanı nasıl durdurabilirsin


düşleri nasıl yok edersin


aşkı bitirmek kimin elinde


söz geçer mi yüreğe


bu deliyi kim durdurabilir ki


sevda almış başını koşuyor...


hızını kim kesebilir


bak ölçüsüz zaman, sınırsız geçiyor


aşk akıyor angelsiz


sevda sözlerle kelimelerle ölçülemiyor


hadi kim tutar seni be koş aşklara koş...

 
Toplam blog
: 43
: 603
Kayıt tarihi
: 12.06.10
 
 

1983 Adıyaman doğumluyum. Çukurova Üniversitesi Bilgisayar Programcılığı bölümünde okuyorum. Adana y..