Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Kasım '17

 
Kategori
Psikoloji
 

Hani Hatırlar mısın???

Hani Hatırlar mısın???
 

Hani Hatırlar mısınız?

Bundan üç hafta önce size hiç ummadığım bir kanaldan çok yüklü bir paranın hesabıma geçtiğini anlatmıştım.


Hani Hatırlar mısınız?

Bundan  beş gün önce almak istediğim bir eşya kargo ile bana gönderilmiş ve ben nereden geldiğini bilmiyorum.

Çok şaşırmıştım.


Hani Hatırlar mısınız?

Dün gelen telefonla, Berlin'e TedX konuşmacısı olarak davet edildiğimden bahsetmiştim.

 

Şimdi yukarıda okuduklarınıza bir anlık ani şaşırma tepkisi verseniz bile, ben sizin bilinçaltı titreşim alanınıza bir mesaj göndermiş oldum.

Sizin bilinçaltınız bu bilgileri sorgusuz sualsiz yargılamadan arşivine aldı bile.

Bu durumda önce bir hafızanızı yokladınız, gerçekten böyle bir bilgiye denk gelip gelmediğinizi hızlı bir şekilde kendi kendinize sorguladınız.

Acaba denk geldim de farketmedim mi acaba?, diye tereddüt eden kesin olmuştur.

Böylelikle, kendi arzularımın oluşturduğu manyetik alana sizin de düşünce titreşim alanınızdan bir nebze de olsa destek ve katkı almış oldum.

Bunun yanında, geleceğe yönelik olmasını istediğim şekilde imgeleme yapmış olsaydım, zihnim kesinlikle bana engel koymuş olacaktı.

Zihin bilinçaltı ile uyum içinde çalıştığında ortaya mucizevi deneyimler çıkar.

Ancak bu arzularımızın gelecek zaman algısında imgelenmesine zihin anında karşı çıkar.

Halbuki o arzuyu sanki geçmiş zaman algısında yaşamış ve şu an içinde karşımdakiyle paylaştığımda zihin yanılgıya düşer ve sessizleşir.

İşte bu an bizim uyum için harika bir andır.

Anında bilinçaltı bu mesajı alır ve zaten sahip olduğunuzu sorgulamadan arşivlediği için artık o arzunuz bilinçaltının tanıdığı bir eylem haline gelir.

Bu durumda, bilinçaltı bu arzunun tekrar gerçekleşmesi yolunda zihnin herhangi bir alaycı tavrını aşmış olur.

Zihnin bu bir anlık sersemliğinden biz karlı çıkarız ve arzularımızın zaten gerçekleşmiş olduğunu varsayan zihinle mücadele de ortadan kalkmış olur.

Denemenizi şiddetle tavsiye ederim.

Her birimiz bu yaşamın en değerli ve en güzel deneyimlerini hakediyoruz.

Her birimiz birbirimizden değerli bir titreşim alanına sahibiz.

Bu titreşim alanını ne kadar çok kişi genişletir ve an be an daha çok insanın mutluluğuna katkıda bulunabiliyorsa, bu enerji kesinlikle kendi bilinç alanımıza bumerang misali geri döner ve sürekli mutluluğun ve başarının hazzını yaşar dururuz.

 

Hani Hatırlar mısınız?

Bu yazımdan sonra, bana en büyük arzunuzun gerçekleştiğini bildirmiştiniz.

Gerçekten çok mutlu olmuştum...

 

 

 
Toplam blog
: 194
: 1340
Kayıt tarihi
: 15.05.16
 
 

Yazar/Theta Master Eğitmen Sahip olduğu sertifikalar: _Theta Master/EFT Master/Healig Codes Maste..