Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '07

 
Kategori
Dostluk
 

Hani kadın dayanışması! Yalanmış

Hani kadın dayanışması! Yalanmış
 

Yarın yapılacak olan son sınavlarımdan birine çalışmaya çalışıyorum ama maalesef "raporlarım" kısımını keşfettim, sayfamı ziyaret edenlerin 31'i erkek 6'sının da kadın olduğunu görüp sitem etme gereğini duydum. Bu 31 ve 6 yüzde de olabilir mi bilemiyorum zira matematik beni pek sevmez, tabii ben de onu sevmem.

Bu sonucu gördükten sonra, "Hani kadın dayanışması?" diye geçirdim içimden????
Neden yazdıklarım yalnızca karşı cinsin ilgisini çekti acaba? Yoksa kadınlar siyasetle ilgilenmediği gibi kadınların yazılarıyla da mı ilgilenmiyo? Boyutu değiştirim araya "kıskançlık" kavramını da koysam mı diyorum ama fesatlık yapmaya gerek yok, ortada kıskanılacak bir şey yok....

Neyse ben diğer blog yazılarını okumaya döner, hemcinslerime teesüflerimi ilettim rahatladım:) Sanırım psikolog arkadaşlar bu olaya psikolojik bir açıdan yaklaşıp bir kaç yorum yaparlar?

Ben yapamadım, yapamıyorum, biri beni aydınlatsın:) Bayanların internetleri kesik olmalı, evet evet cevabını buldum!!

 
Toplam blog
: 125
: 1808
Kayıt tarihi
: 24.05.07
 
 

Bir gün elle tutulabilen, mürekkep kokusu içine çekilebilen GERÇEK bir gazetede köşe yazıları yaz..