Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Kasım '07

 
Kategori
Alternatif Tatil
 

Hanım hazırlan tatile gidiyoruz...

Hanım hazırlan tatile gidiyoruz...
 

''- Hanııım; haydi çocukları da hazırla, tatile gidiyoruz... Hayalet falan da yakalarız belki ?''

'' Tatilde Hayalet Avlamaya gidiyoruz..!''

Milliyet Pazar ilavesinde, bir haber var bugün;

'' Tatil anlayışının geldiği son nokta: Hayalet Turizmi. Bazı insanlar ıssız yerlerde dolaşarak korkmak veya karanlıkta hayalet görüp yakalamak için, para harcamayı göze alıyor. Hayalet Turizmi için özellikle Amerika ve Avrupa'da pek çok yer var. ''

Evet haber kısaca böyle. Klasik Tatil anlayışının yerini artık, alternatif aktivitelere bıraktığının bir göstergesi olarak, olaya farklı bir coşku kazandırmaya başlamış olan insanlar, ''Extrem Tatil'' adı ile hayalet avcılığını da insanlığa kazandırmışlar... Hepimize hayırlı uğurlu olur inşallah... Efendim, olayın özünde yatan şey nedir ? daha fazla Adrenalin. Ne olacak şimdi, daha fazla Adrenalin depolayınca ? Hayata daha bir pozitif açıyla bakacağız... Korkunun ecele faydası yoktur felsefesi, bu tatil anlayışı sayesinde yerini korkusuz korkaklara bırakacağa benziyor... Bunun için; dünya parayı bastırarak, uyanık bazı girişimcileri para babası yapmaya, el birliğiyle çabalıyacağız herhal ?

Bir zamanların; en gözde filmlerinden birisi olan ''Hayalet Avcıları'', bu durumda gerçeğe dönüşmüş. Haber kaynaklarına göre. Hayaletlere yada ruhlara inanmayan birisi olmanız mümkün olabilir. Fakat; ıssız yerlerde dolaşırken en ufacık bir çıtırtı sonucunda, yüreğimiz ağzımıza gelir ve tüylerimiz diken diken olur. Böylesi bir durumdan bile haz almayı düşünen insanların varlığı, yeni yeni sektörlerin önünü açmak için yeterli bir sebep olmuş. İnsanlar da; Hayalet avcılığı yaparak, hem Tatil yapıp, hem adrenalin depolayıp, hem de korkularını yenmek için çaba harcıyorlarmış... Bu işin sonunda, sertifika bile almanız mümkünmüş.! '' Evet, kursumuzu başarıyla bitirdiniz ve bu sertifikayı hakettiniz. Artık sizde; belgeli bir Hayalet Avcısı olarak, tatile çıkabilirsiniz...''

Düşünün; bizim ülkemizde de, böyle bir tatil organizasyonu olsaydı nasıl olurdu ?

- Hanııım; haydi çocukları da hazırla, tatile gidiyoruz... Hayalet falan da yakalarız belki ?

- Yemin et... Ay inanmıyorum Ruhiiii, sen varya sen, az sürpriz yumurta değilsin biliyomusuuun ?

- Tamam tamam, o kadar yalamalık yapma be kadın... Gidiceeez işte.

- Sürpriz yumurta gibisin valla, içinden ne çıkacağı belli olmuyoo...

- Şimdi içimden bi küfür çıkacak, göreceksin o zaman tatili.!

- Nereye gidiceeez Ruhi ? bak şu gazetede ilanını gördüydüm ben, şey de bi yer varmış ?...

- Ney de bi şey varmış kadın ? şeyin adı ne ?

- Ayol şeyde canım, hatırla işte şeyde yau...

- Töbe töbee...

- Hah şimdi hatırladım, Nevşehir'de...

- Ne varmış ki Nevşehir'de ?

- Peri bacası mı dediydiler ? neydi...

- Eeee noolmuş peri bacasına ?

- Oranın tatili daha bi heyecanlı oluyormuş, yaaa...

- Ulan tatil dediğin zaten heyacan işidir, seninle evliliğimizde bile, bu kadar heyecan yakalayamadık be kadın...

- Ama, daha çok adrenaline ihtiyacımız var hayatım.

- Benim de, biraz huzura ihtiyacım var kadın..!

- Bu tatilde sana, huzur vereceğime söz veriyorum inan bak.

- İstersen verme; ben de o zaman, yakalayacağım hayaletlerden sana, adrenalin depolatmazsam, bana da Ruhi demesinler...

- Tamam... Ama nereye gideceğiz ?

- Nevşehir'e gideceğiz o zaman... Şu peri bacalarını ben de merak ettim doğrusu ?

- Hiiiiiii yaşasıııın peri bacalarına gidiyoruuuz...

- Allahım sen bana sabır ver yau...Bağırma, bağırmaaa...

- Çocuklaaar; haydi hazırlanın, babanız bizi peri bacalarına götürüyoooor...

- Ruhsaaar bu kadar bağırmasana kadın, ödümü kopartıyorsun avaz avaz bağırırken...

Evet sevgili dostlar; ben klasik tatilleri, Extrem Tatillere tercih ederim. Şöyle; deniz kenarında yatarak, arada bir denize girip çıkmayı ve şezlonga uzanıp güneşlenmeyi, buz gibi soğuk bir içecek yudumlayarak, denizin sesini dalgaların hışırtılarını dinleyerek, hafif hafif uyuklayarak tatil yapmak için Bodrum'a gitmek fena da olmaz...Hayali bile güzel...( Ama ben zaten Bodrum'dayım ya !? ) Sağlıcakla kalın sevgili dostlar...

 
Toplam blog
: 122
: 2970
Kayıt tarihi
: 26.03.07
 
 

Ankara Doğumluyum... Yazı yazmayı, çizmeyi, okumayı, izlemeyi, dinlemeyi, vb...vb... seviyorum. Bodr..