Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ocak '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hanımefendi Ne Kadar İlkelsiniz!!!

Hanımefendi Ne Kadar İlkelsiniz!!!
 

Ergen oğlum EFE:)))


Ergen çocuğumdan duyduğum, ergenlik cümlelerinden biri daha. "Hanımefendi ne kadar ilkelsiniz" . Neden ilkelmişim anlatayım; erkeklerin küpe takmalarına kızdığım için. Evet kızıyorum, evet karşıyım, erkeklerin küpe, bileklik gibi kadın aksesuarları takmasına karşıyım. Yakışmıyor. Saç uzatmalarına da karşıyım, haaa çok kaliteli saçı olanlar, uzun saçın çok yakıştığı erkekler var, yakışmıyormu yüzlerine yakışıyor ama yine de istisnalar kaideyi bozmazzzz diyorum ve erkeklerin adam gibi olmalarında ısrar ediyorum. Yolda herhagi bir delikanlıya sorarsam "oğlum neden küpe takıyorsun" diye o delikanlı da bana "ne kadar ilkelsiniz hanfendi" dermiş. Bak bak bak benim minik ergenime. Neler de düşünürmüş. Söyleyiş tarzına önce çok güldüm, bir söyleyiş tarzı vardı ergen çocuğumun kırıta kırıta...Sonraaa şöyle bir silkelenip desinnn dedim, ben de ona hiç yakışmıyor hiiiiç derim.

Elini son defa yanağıma koy
İstemiyorsan giderim giderim
Serin bir sonbahar akşamında söz
İsmini unutur silerim silerim
.

Tuttuğun kalem olsa yüreğinin elleri
Bir defa daha yazsa bebeğim bebeğim bebeğim
...

Bir de mesaj sorunumuz var bizim evde ergen oğlumla. Bıktım şu bilumum hatların binlerce bedava mesaj hakkı vermelerinden. Ellerinde telefon gençlerin, cırt cırt cırt sürekli mesajlaşma hallerindeler. Bir de hızlı yazıyorlarki anlatamam size. Neyi nasıl ne zaman yasaklayacağımı şaşırmış durumdayım, teknolojiyi en iyi şekilde kulllanmalarınımı, bilgisayar oyunlarınımı, televizyonumu, cep telefonunumu...Hepsi zararlı çocuklarımıza, doğru kullanmadıkları için zararlı. Ama doğru kullanmalarını sağlamakda öyle zorki sevgili dostlar. Evde internet kullanmamak, PC'ye şifre koymak, cep telefonunu kullandırmamak...nereye kadar? Çocuklarda bunalıyorlar onca yasak, çoğu şeye hayır demek...çözüm değilki.


Eğer bir masal perisi girerse rüyalarına
Öldü dersin gül güzeli tılsımını kaybetti
Uğruna döktüğüm gözyaşlarım için
Yağmurdan özür dilerim dilerim
Kuruttuğum kızıl gülleri alıp
Senin için senden geçerim geçerim.

Leman Sam'ın en en en sevdiğim şarkısı...

Ahhh ah ne zormuş ergenle başetmek. Zor ama keyifli bir yolculuk gibi...Kendi kendine bir havalarda hiç sormayın dostlar, bir kendini beğenmeler, bir kendine güvenmeler... Kime anlatsam o şimdi ergenliğe girmiş sakin ol, sabırlı ol diyor. Eeee çabuk bitse bari diyorum ama, 20 yaşına kadar sürenler bile varmış, hayırlısı bakalım, bu da geçecek elbette.

Günün Sözü; 'Zorluklar, başarının değerini artıran süslerdir.'
Moliere

Sevgiyle kalın.

 
Toplam blog
: 184
: 2109
Kayıt tarihi
: 11.03.07
 
 

1974 Bremen doğumluyum. Hayatın Med-Cezir'lerle dolu olduğuna inanırdım; yaşaya yaşaya anladım ki ö..