Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hanımeli kokuyor e-günlüğümün sayfaları:)

Hava hafif esiyor ve etrafı hanmellerinin kokusu sarıyor. Nane ve gül kokuları da ardından içinize doluyor ve güzel duygular oluşturuyor. Bir de soluduğumuz hava temiz olsa ne güzel olur. Sporumu yapıyor, köpeklerimle bir saat oynuyor ve onları beş km gezdirdikten sonra dönüyorum bahçeme... Bu güzel kokuların ve duyguların içersin de kuruyorum bahçeye masamı, el sallaşıyoruz belalı ile, göz kırpıyor, gelsene diyor, görmemezlikten geliyorum. Yakıyorum her yer de içilmesi yasak olan masum sigaramı, koyuyorum açık satışı yasaklanacak olan duble rakımı, misafir olduğum dünya da kaygılardan, endişelerden sıyrılıp, iki saat mutluluk katıyorum geçici yaşamıma...

Merhaba sevgili e-günlüğüm. Günün aydın olsun. Ciğerlerine temiz hava dolsun... (üfff kafiyeli oldu)Dikkat ettin mi, bu gün hava ne kadar temiz ve berrak. Hiç sigara kokusu yok etrafta. Derin derin nefes alıyorum her zaman ki gibi. Hele ki bir ter atmışım kamyon boşaltırken. Zerresi kalmamış zehirlerin vücudum da. Tabi bu bana altı saat bile yetmiyor. Sürekli nefes almak zorun da olduğum için yeniden doluyor büyük şehirlerin sanayi atıklarının yarattığı zehirler vücuduma. Ben de bu yüzden iki günde bir kamyon boşaltıyor, haberleri izleyip stres yaratıyor, bol bol koşup, yürüyorum temiz tutmak için vücudumu.

Ancak yine de meydan okunmuyor zamana, eskitiyor parçalarımı, üretmiyor yedeklerini evrenin ulu mimarı ve doğa anamız... Stres zararlı dedikleri gün anlamıştım yararlarını. Bu yüzden stres yaratıyorum olmadık zamanlar da. Heyecan ve korku oluşturuyorum dünyam da. Sinirleniyorum ara sıra adrenalin salgılasın diye organizmam...

Karar verdim değerli e-günlüğüm. Oturduğum evin balkonunun önüne üst katlardan atılanları biriktireceğim ve "mahalle görmemişlerinin artıkları müzesi" açacağım. Sabah mevsim gereği kapının önü, akşamdan atılan kayısı çekirdeği ve kabukları ile dolu idi. (demek ki çekirdeklerini kırıp içini yiyorlar) Ne yapsınlar garipler, gece başka çekirdekler kıramayınca hırslarını kayısı çekirdeklerinden alıyorlar. Şimdiye kadar bahçeden topladıklarım: Sigara izmaritleri, pirzola kemikleri, tuvalet kağıtları, kağıt mendiller, bütün kuruyemiş kabukları, ekmek parçaları, rakı ve meşrubat şişesi, bira kutuları, poşet ve bilimum ambalaj atıkları, mandal, çorap ve değişik giyim eşyaları, vs. vs.

Evet e-günlüğüm; buradan şu sonuç çıkıyor. Üst kattakiler, içki ve sigara içiyor, kuru yemiş ve kırmızı ete bayılıyor, (rakı ile kırmızı et, bira ile kuru yemiş tüketiyorlar) hijyen için tuvelet kağıdı ve kağıt mendil kullanmayı ihmal etmiyorlar, yemekler de ekmek yiyorlar ve sık sık çorap değiştiriyorlar, sağlıklı yaşamak için, mevsim meyveleri tüketiyor ve bazan çekirdeklerini de yiyorlar. Çamaşırlarını yıkamayı ihmal etmiyor ve dışarı da mandalla asarak kurutuyorlar. Ara sıra da iç çamaşırı değiştiriyorlar. (pis ve boyalı halde iki adet bayan kilodu ve bir erkek şortu buldum, düştüğünü sanmıyorum, atılmış.)
Sanırım yaşam kısa diye onlar da gönüllerince yaşamayı seçmişler kendi dünyaların da.

Dün arabam arızalanmıştı, yapıldı ve bugün bir sorun çıkmadı. Sabah servisten gelen ustanın söuylediğini yapıp suyu kontrol ettim.
Kenelerin insanlara uyguladığı soykırım tüm hızıyla sürüyor sevgili e-günlüğüm. Bu ne demek şimdi? Demek ki bu sene ilaçlama firması kurmak gerek. Güzel para kazanacaklar ve ilaçlanan keneler bir daha ki seneler de daha güçlü ve gelişmiş olarak karşımıza çıkacak. Sanırım keneleri eğitemedikleri için halen filmini yapmadılar... Yakın da kesin yaparlar.
Sakin bir gün dü sevgili günlüğüm. (bu cümleyi yazdıktan sonra bir çıktım daha yeni geldim. 18:35)
Hareketli bir gün dü günlüğüm.
Şimdi ayrılma vakti. Yarın yine yeni haber ve yorumlarla karşında olacağım. Hoşçakal. mucuk

Biliyor musun? Kangurular geri geri yürüyemezler...
Güzel söz: "Kendi kendimize inanmalıyız ama, pek çabuk kanmamak kaydı ile..." BURTON HILLS

 
Toplam blog
: 512
: 549
Kayıt tarihi
: 06.02.08
 
 

Bir varmış, bir yokmuş... Sağlık, huzur, mutluluk. Başka hiç bir şeye önem vermem bu hayatta. Bu yüz..