Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Eylül '09

 
Kategori
Magazin
 

Hanımın çiftliği şahane olmuş

Hanımın çiftliği şahane olmuş
 

Yıllar önce de okumuş ve beğenmiştim. Daha önceleri de TRT de seyretmiştim yine hayran kalmıştım ama bu sefer bambaşka... Bu kadar mı olur yani? Hani soluksuz izledim denir ya tam öyle oldum.

Mehmet ASLANTUĞ role öyle yakışmış ki yıllarca onu başka bir rolde görmek istemem. Ağaysa budur işte. Özgü NAMAL'ın o yüzündeki masum çocuksu ifade bu role ayrı bir renk katmış, çok yakışmış.

Cuma gecelerini iple çekeceğiz herhalde. Yayına girmeden önce prodüksiyondan maliyetten uzun uzun bahseden haberi dinledim. Acaba bu kadar harcamaya deyecek mi dedim ama seyrettikten sonra helal olsun dedim. Tam on tane fayton alınması beni özellikle düşündürmüştü, yazık değil mi bir tane yetmez miydi demiştim.

Dizide rolünün hakkını vermeyen hiç kimseyi görmedim. Ayakta alkışlıyorum, herkese öneriyorum ve bir vatandaş olarak senaristinden ışıkçısına kadar herkese takdirlerimi övgülerimi sunuyorum.

 
Toplam blog
: 22
: 634
Kayıt tarihi
: 04.08.09
 
 

1968 İzmir doğumluyum. Tam anlamıyla bir İzmir aşığıyım.. Allah beni güzel memleketimden ayırmasın....