Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

25 Aralık '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hanımların kamyon arkası yazıları

Hanımların kamyon arkası yazıları
 

İnternet alıntı,,,,


Merhabalar,  

Hep erkekler kamyon arkası yazıları yazacak halleri yok ya, biraz da kadınların yazmış olduğu kamyon arkası yazıları okuyalım ne dersiniz?  

Kadınlar Kamyoncu olurlarsa eğer Kamyon arkası yazıları da böyle olur; Buyrun okuyun,  

*Gaz fren şanzıman, manikürsüz halim duman,


*Sen batan güneş, ben yollarda krem şanti,


*Miras değil sevgilim hediye etti güzelim,


*Bir sana hastayım, diyete girdim yastayım,


*Kulağıma takarım küpe, geçemez beni hiç bir züppe,


*Torpidon da aseton yoksa güzelim, mühim değil ben mazotla da silerim,


*Nazar etme ne olur evlen senin de olur,


*Rujum biter yollar bitmez...


*Makyaj çantam yanımda, içindekileri dizerim.. Sakın beni geçmeyin hepinizi çizerim,

*Bir makyaj yapmaya doyamadım, bir de sana,

*Saçlarımı savururum, güneş gibi kavururum.. Beni sollarsan eğer, arabanı uçururum,


*Yolların kurdu, ablanın fordu.


*Bu rampaların ustasıyım bonus card'ın hastasıyım...


*Sen geç evlat abla yorgun,


*Ara gazı yapma beklemede kal Yola çıkmadan Rujunu yanına al,  

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,  

Pazar sabahı yüzünüzden gülücükler kalplerinizden sevinçler eksik olmaması dileği ile yazdım.  

Ne dersiniz güzel mi kamyon arkası yazıları, Bayanlar yaparsa en güzelini yapar.  

Sevgiler arkadaşlarım,  

Hülya-2010
 

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...