Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Haziran '13

 
Kategori
Şiir
 

Hapsolan düşlerim

Hapsolan düşlerim
 

DÜŞLER


Hapis olan düşlerim

Karanlığın ızdırap dolu sancısında

Hep sizi düşlerim

Hapis olan düşlerim azat olmak için

Tutarım gözyaşlarımla beklerim

Kalk ayağa sirkelen düşlerim azat olmak için

Binlerce defa kahrolsan da kalk

Kanayan gözlerime bakmadan kalk

Aydınlık gündüzüme doğru koş

Düşlerimin ülkesine koş ve coş

Zamanın tutsaklığına mahkum

Hayallerim

Kalk ayağa sende sirkelen

Binlerce defa gerçekleşmesen de

Kalk kalbim parça,parça olsa da kalk

Gerçekleşmeyen baharın hicranı seni üzmesin kalk

Sözlerim sukut etse de lal olsa da dillerim kalk

Hayallerimin mavi treni yolda kalsa da

Sen kavuşma türkülerin yak duman,duman

Söyle özlem dolu  türkülerimi

kartallar gibi uçur gökyüzüne duman,duman

hasret,hasret kokan bağrı yanık kokusu ile

Hayallerimin ülkesine özgürce uçur

türkülerimi,hayallerimi,özlemlerimi

gönder ki esaretin prangaları

sarmadan

titrek bakışları buz kesmeden prangaların

Karabasan gecelerde tutsak olmadan

 kavuşsun benden önce

Ben beklerim ormanın kuytu köşesinde

duyar kalbimdeki eşsiz müziğin nağmelerini

beklerim bir bedevi gibi çölde

gözlerimde iki damla yaş ile

Duyar beni özgür hayallerim

Görür ve hisseder düşlerim

Masmavi gözleri ile görür ve gelir beni alır

Götürür beni hayallerimin ülkesine

Keser gamı,kederi,hüznü

Çığlıklara boğulmuş bedenim  ile huzur bulurum

Hayallerimin ülkesinde

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..