Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ağustos '09

     
    Kategori
    Şiir
     

    Hapşu

    Ağacın ucuna takılmıştı balonun ; aç bir vejeteryan gibi ağacı yedin
    Balonunu da alamadın
    Öfkenden ağladın
    O kadar çok ağladın ki
    Ben yüzmeye başladım
    Sen bir nefes çektin
    Ben o girdaba daldım
    İçin daha anlaşılmazmış
    İçin ağaçlarla doluydu ; yanmış orman gibi
    Ölü çocukların panayırı gibiydi
    Öylesi kalabalık; insanlar o kadar çoktu ki;
    Açlığına üzüldüm .
    Alerji yaşatmayacak ; zehirlemeyecek ne varsa
    Hızlı karın gurultularını bastırmak için ayak üstü atıştırmalarınla
    Sen yaratmışsın o ülseri ;
    Tutamıyorsun zaten midende beni
    Üflüyorsun , tükürüyorsun ,
    Senin içini biliyorum
    Ne yazık üzülüyorum


    zübeyde pınar özler

     
    Toplam blog
    : 1
    : 643
    Kayıt tarihi
    : 10.06.09
     
     

    Kırıkkale Üniversitesi'nin batı dilleri ve edebiyatı Fransızca mütercim tercümanlık bölümü'ne devam ..