Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Aralık '12

 
Kategori
Şiir
 

Har bana, harman sana

Har bana, harman sana
 

Mustafa Tanrıverdi


Seninle gitsek bağbana, gülistana,

Gülü verir sana, diken kalır bana,

İkrar benim olur, inkâr kalır sana,

Sende hiç merhamet yok mu,

Bunlar nasıl sığar vicdana...

*****

Seninle gitsek ekin biçmeye,  

Orak benim, tırpan kalır sana,

Başaklar sana, saplar bana,

Sende hiç merhamet yokmu,

Bunlar nasıl sığar vicdana...

*****

Seninle gitsek uzun bir yola,

Zorlu yarlar bana, rahat sana,  

Har benim olur, harman sana,

Sende hiç merhamet yokmu,

Bunlar nasıl sığar vicdana...

 

 

Mehmet BURAKGAZİ / MERSİN

 
Toplam blog
: 608
: 2204
Kayıt tarihi
: 12.04.12
 
 

Bingöl'de, Baharın son ayında, ikindi üzeri un ambarı (kiler) arkasında, ebesiz, hemşiresiz, Emin..