Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '17

 
Kategori
Şiir
 

Har Dikenlerin Nişaneleri Hatıra Kaldı

Har Dikenlerin Nişaneleri Hatıra Kaldı
 

Hayat alıp götürdüklerini geri vermiyor


 

Can gel şöyle otur yanıma, sen sor ben anlatayım sana.

Hayat alıp götürdüklerini geri vermiyor, bunu unutma.

Bana gülü, bülbülü, baharı, yazı, zevki, sefayı, sevinci, neşeyi, sevdayı, özlemi sorma.

Bana acıları, dertleri, kederi, ecri, cefayı, gam ve çileyi sor anlatayım sana.

 

******

 

Bana ne gülü, ne de bülbülü sorma,

Ben baharı yazı yâd ellere verdim,

Bana geride beyaz, ayaz kış kaldı,

Sam yeli esti umutlarımı götürdü,

Bana yıkılmış hayaller hatıra kaldı,

Kalmadı can, bana bir şey kalmadı,

Goncaları, gülleri yâd ellere verdim,

Elimde har dikenlerin izleri kaldı…

******

Bana ne zevki, ne de sefayı sorma,

Sevinci, neşeyi başkasına verdim,

Bana geride dert, gam, çile kaldı,

Yüreğimi alev sardı köz oldu yandı,

Geride ateşin külü bana hatıra kaldı,

Kalmadı can, bana bir şey kalmadı,

Goncaları, gülleri yâd ellere verdim,

Elimde har dikenlerin izleri kaldı…

******

Bana ne sevdayı, ne özlemi sorma,

Gözyaşlarımı deryalara verdim,

Bana geride kurumuş gözler kaldı,

Yaraların üstüne yaralar sardım,

Nişaneli yaralar bana hatıra kaldı,

Kalmadı can, bana bir şey kalmadı,

Goncaları, gülleri yâd ellere verdim,

Elimde har dikenlerin izleri kaldı…  

 

Mehmet BURAKGAZİ / MERSİN

 
Toplam blog
: 608
: 2204
Kayıt tarihi
: 12.04.12
 
 

Bingöl'de, Baharın son ayında, ikindi üzeri un ambarı (kiler) arkasında, ebesiz, hemşiresiz, Emin..