Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mayıs '15

 
Kategori
Şiir
 

Harcamam gözyaşlarımı

Harcamam gözyaşlarımı
 

görsel netten


Ne yar oldun bana,

Ne tutunabildin bir dost kanadına,

Ne senden, ne gölgenden fayda yok etrafına,

Umut sığınağından bir katre düşmez, ne yüreklere,

Ne ruhsuz, kurumuş, senin olan yerlere.

 

Yalan yağmurlarının balçığına,

Düşürmesin tanrım düşmanı,

Dökmem boşa gözyaşlarımı, harcamam zamanı,

İhanetin ardında kalan, iki değersiz anı.

 

Dikeni içinde açan, zehirli bir gülmüşsün meğer

Yalan rüzgârında sürüklenseydim eğer,

Kalkamazdım düştüğüm yerden, 

Hayat, tartılırdı terazide, bir pula, ya aşağıda bir değer. 

 

Anıların kara sayfalarına okunmaz kalemle yazdım seni,

Çünkü hak etmedin sen, ne yaşanmışlıklarımı, ne de beni,

Silmek erdemdir, namerdi,  bir kelamda, bir kalemde,

Bilmem bu hasar nasıl onarılır, hem ruhumda, hem dilimde.  

 

NAHİDE ÇELEBİ

 

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..