Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Haziran '09

 
Kategori
Şiir
 

Harf harf küçülmek

Harf harf küçülmek
 

Harf Harf Küçülen "ben"...


Aynaya bakıyordu
Bir başka “ben” gizliydi “ben”in buğulu görüntüsünde

Aynaya bakıyordu
Gözleri “ben”e verilen başka gözler gibiydi

Aynaya bakıyordu
Sokaklarda “ben”i sinek gibi görenlere inat buğulu “ben”e hayrandı

Aynaya bakıyordu
Buğulu “ben”i yitireceği korkusu vurgun yemiş duygusu veriyordu

Aynaya bakıyordu
Kalabalıklar içinde “ben” bir başka yalnızdı

Aynaya bakıyordu
Başkalarının makyajladığı “ben”de makyajın döküleceği korkusu vardı

Aynaya bakıyordu
Buğulu “ben” başka “ben”le dönüşüyordu sürekli

Aynaya bakıyordu
Klavyeye taşıyordu “ben”i dayanılmaz bir dürtüyle

Aynaya bakıyordu
Klavyeye taşınan “ben” harf harf küçülüyordu

Aynaya bakıyordu
Harf harf küçülen “ben”i bir dokunuşta büyüttüğünü sanıyordu

Aynaya bakıyordu
Büyük sanıyordu “ben”i başka “ben”lerden
Oysa bir dokunuşta giden “ben” harf harf küçülüyordu

 
Toplam blog
: 2458
: 2418
Kayıt tarihi
: 10.11.08
 
 

24 Kasım 1944'te İspir'de doğdum. Ankara Kurtuluş Lisesi'ni, Dil ve Tarih - Coğrafya Fakültesi Tü..