Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Haziran '10

 
Kategori
Psikoloji
 

Harfler- kodlanma

Paraları saymayı sevmedim ama hesaplamak mesleğim oldu..
Kendimi harcarken hep zengin saydım.. Fakir olmayı hiç hazmedemedim galiba..
İnsanların hepsine yeterim belki diye ideolojik yollar aradım.. Buldum sandığım çok oldu.. Fakat boş ver şimdi.. Konu o değil..

En zengin olduğum şey aslında harflermiş.. Üstelik sadece benim değil bu harfler.. Herkesin kullanma hakkı var.. Çanaklar var önümüzde, içinde harfler var.. Ama her birinde birer tane harf var.. Ama acayip bir olay var bu işte.. Harfleri aldığın anda aynı harften yeniden doğuyor o kasede.. Hiç bitmiyor anlayacağınız o harf o kasede.. İster sonsuz hızla kullan.. İstersen günde bir tane.. Alıyorsun A ları B leri.. Bi bakıyorsun orda yeni A lar ve B ler duruyor.. Al yeniden kullan.. Hepsi pırıl pırıl.. O yüzden onları kimse stoklamıyor.. Bankaya yatırmıyor..
Ve onlar herkese yetiyor..

En büyük zenginlik bu.. Aynı üzüm veren bir bağ gibi.. Veriyor üzümü, tüketiyorsun ama seneye gene aynı üzüm orada.. Cebimdeki paralarda böyle olsa..

Ama o zaman gücün saklanması nasıl olacak? Gücün bizi delirtmesi nasıl olacak?

Boş ver.. Ben zenginliğimi keşfedeyim de.. Onlar gücün saklanmasını bulmuşlar zaten..

Oturuyorum kumların üstüne.. Koyuyorum harf kaselerini önüme.. Bir gelenlere veriyorum, bir kendime.. Herkese yetiyor.. Bana da tabiî ki.. GÜNAYDIN diyorum denize..Gelip geçenlere ve kendime.. O kadar zenginim ki hiç bitmiyor kasedeki harfler..

Karın doyurur mu? Beni şimdiye kadar doyurdu..

 
Toplam blog
: 615
: 948
Kayıt tarihi
: 25.06.10
 
 

1959 Denizli doğumluyum.. İ.Ü. İktisat Mezunuyum.. Emekliyim ve hala çalışıyorum.. Yaşam bizden önce..