Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mart '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Harika bir güne uyandım bugün !

Harika bir güne uyandım bugün !
 

Gül renginde gün doğarken
Boğazdan gemiler usulca geçerken
Gel çıkalım bu şehirden
Ağaçlar, gökyüzü ve toprak uyurken

Dolaşalım kumsallarda
Çılgın kalabalık artık uzaklarda
Yorulursan yaslan bana
Sarılıp uyuyalım gün batımında

Belki üstümüzden bir kuş geçer
Kanadından bir tüy düşer
İner döne döne gökyüzünden
Hiç bir yüz güzel değil senin yüzünden
Haydi kalk gidelim bu şehirden
Gün doğarken ya da güneş batarken
Belki kuşlar geçer üstümüzden
Kanatlanır senin ellerinden...
Ellerinden...

Bugün benim için hep aranılan ve beklenilen güzel bir sabaha uyandım . Çok nadir yaşanan soguk havalar haricinde genel olarak bu kış hep yazdan kalma günler yaşadık. Ben , bu durumdan zaman zaman hoşlansam da bu havalar bizi mahvediyor ve insan dengesini bozmasına ve bu havalarda daha çok hastalanmamıza sebeb oluyor. 2 senedir grip aşısı olan ben, kesinlikle bu aşının faydasını göremedim. Daha çok hasta olmama vesile oldu. Belki yaşadığımız bu garip mevsiminde etkisi vardır . Hiç farkında olmadan yakalandığım hastalıklar, sebebi belirsiz ya da dengesiz havaların bende yarattığı uğultu , baş ağrısı genel olarak bu sene çok görüldü.

Çok sıcak geçmesi beklenen yaz aylarında ne yapcaz onu hiç bilmiyorum. Şu an ise bildiğim tek şey sabahtan beri hüküm süren insanın içinde çiçekler açtıran , çok güzel, güneşli bir havanın var olması .Ama yine bilinen acı gerçek şu ki maalesef bu havayı işyerimizin sevgili pencerelerinden izlemekle yetiniyoruz. Bu havalarda en sevdiğim şey , tabiki deniz kenarı bir yerlere kaçmak. Yalnız olsam da önemli değil, önemli olan bu güzel havayı teneffüs etmek, ve deniz havasını solumanın ve bu güzel havalarda enfes bir görüntü kazanan denizi doyasıya seyretmenin tadını çıkarmak.

Ah ah , bu havalarda yapılcak o kadar çok şey var ki. Oksijeni içinize çekip , kulağınızda müzik , bol bol yürüyüş yapmak, Deniz kenarında çay içmenin ve kitap okumanın keyfine varmak , avare avare , salına salına elde bir parça simit dolaşmak, (bunu ben yaparım ) keyif noktalarına, hobi dükkanlarına uğramak, Şöyle martılara simit ata ata yapılan keyifli bir vapur yolculuğu, rota mesala neresi olsun, neresi olsun derken , kendimin uzun zamandır gitmeyi arzuladığı ve özlediği büyükada olsun. Yunan ezgileriyle donatılmış şarkılar eşliğinde Rakı ve balık akşam lezzetimiz ve eğlencemiz olsun.

Haftasonu için de yakın kaçış noktalarımızda Ağva, Polonezköy ya da Abant olsun. Mümkünse kesinlikle Ağva. Günübirlik ya da konaklamalı iyi bir tercih olur bence.

Şimdi bu güzel düşüncelerden uyanma , biraz sonra bitecek olan mesai sonrası girilcek ingilizce dersine konsantre olma zamanı :)

Sevgiyle ,

 
Toplam blog
: 61
: 1257
Kayıt tarihi
: 24.08.06
 
 

  Bir şair, bize Güzellikten Söz Et, dedi. O da yanıtladı: ''Nerede arayıp, nerede bulacaksınız g..