Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Eylül '22

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Harika çocuk fotoğrafım

Şiir: Harika Çocuk Fotoğrafım
 
Şiir Konusu: Aile albümüm ve Harika çocuk fotoğrafım
                   
                       Harika çocuk fotoğrafım
Aile albümümün fotoğraflarına bir göz attım bugün.
Harika çocukluğumdan kalan güzel bir hatıra 
harika çocuk fotoğrafıma ilişti gözlerim.
Aklıma harika çocukluğum geldi hemen.
Ama ne güzeldi, harikaydı benim çocukluğum.
 
Hafifçe albümüme eğildim.
Gözlerimi harika çocuk fotoğrafıma iyice yaklaştırdım.
Defalarca baktım, öptüm, kokladım harika çocuk fotoğrafımı.
Bütün bir harika çocukluğum 
benliğimde yeniden hayat buldu.
 
Harika çocuk fotoğrafıma baktığım
aklımdan hiç çıkmayacak o anda 
kalbimden taşan sevgi çiçeklerimin
ruhuma tattırdığı huzur ve dinginlik hissi
bütün bedenimi ve benliğimi kaplamış,
adeta beni benden almıştı.
 
Harika çocuk fotoğrafıma 
son bir kez daha baktım.
Bedenim doğuştan zayıftı.
Tabiatım ince.
Yüzümde güzel bir tebessüm vardı.
Gözlerimde ışıl ışıl parlıyor, gülümsüyordu.
İnanılmaz güzeldi.
Evet fotoğraftaki harika çocuk bendim.
 
 
Toplam blog
: 643
: 67
Kayıt tarihi
: 20.02.17
 
 

Eğitim Durumu Halkla İlişkiler Yüksek Lisansı İsletme Fakültesi Sosyoloji Bölümü Gazeteci ..