Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Eylül '11

 
Kategori
Futbol
 

Harikulade bayanlar

Harikulade bayanlar
 

Fenerbahçeli kızımı tebrik ettim.


Harika bir Salı günüydü...

Fenerbahçe'nin bayan taraftarları, stadı bir şenlik alanına çevirdiler...

Muhteşem bir ortamdı...

Trabzonspor taraftarı olan ben, bu görüntüleri sonuna kadar kıskandım ama yine de hayranlıkla izledim.

Federasyon kararının saçma olduğu yönündeki düşüncem anında değişti...

Bir futbol maçı bu kadar güzel olabilirdi...

Bu konuya katkısı olan ve takımına ceza aldıran Fenerbahçe erkek taraftarlarını da kutlarım...

Futbolumuzun böyle bir güzelliğini ortaya çıkarmakta, istemeden de yardımcı oldular...

Bu arada tribünlerdeki bazı komik görüntüler de normaldi...

Bu insanlar ilk defa böyle bir ortamda bir araya geliyorlardı...

Örneğin....

Ben maçı seyretmeyip gözümü kapadığımda, bir ilkokulun bahçesindeki curcuna çocuk sesinden farklı bir ambians yoktu...

Mikrofonlu adam çok uğraştı ama tek sesi arada bir sağlayabildi...

Bayanların arasında kılık değiştirmiş bir erkek mi gördüm dedim kendi kendime...

Gazetelerde gördüm, erkekmiş:))

Görüntünün birinde bir bayan dikkatimi çekti.Telefonla hararetle konuşuyordu. Sahadaki maç pek umurunda değil gibiydi.

Teyzemin biri izliyordu ama ne izlediğinin pek farkında değildi.

Uğur yapan bir bayan gördüm, gol yedikten sonra tekrar görüntülendiğinde suratı ekşimişti.

Anlatılanlara göre bir hayli bayan da kocalarının zorlamasıyla stada gelmişti.

Hatta pikniğe gideceğiz, yemyeşil bir alan diye kandırılan kadınlar, piknik alanındaki adamların niye koşturduklarını da sorar gibiydiler...

Ofsayt diye iptal edilen pozisyonun hala gol olduğunu sanan bayanlar da vardı.

Olsun...

Her şeye rağmen, ben gıpta ettim...

Kıskandım...

Takımımız da böyle bir bayan taraftar toplayabilir mi? diye düşündüm...

Ama ceza almamamız da gerekir...

Nasıl olacak bilmem ama...

Bizim başkanımız da bunun bir yolunu bulsun...

Trabzonda büyük bir kampanya...Sadece bayanlar için...

Tek fiyat 20 TL.

Bordo mavi bir bayan fırtına topluluğuna acil ihtiyaç olduğunu düşünüyorum..

Motorun güçlü bir şekilde çalışması için...

Trabzonspor'un marş motorunu acilen ayarlaması lazım...

O kadar...

 
Toplam blog
: 41
: 864
Kayıt tarihi
: 29.06.10
 
 

1959 Artvin Arhavi doğumluyum. İnşaat Mühendisiyim. Trabzonsporluyum. Ailesine, büyüklerine ve va..