Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Şubat '20

 
Kategori
Deneme
 

Haritam Kalbim

Çocuksuydum hep öteden beri. Hala da öyleyim. Çocuksu rengarenk  düşler kurarım. Binbir renkli çiçeklerle dolu sonsuzluk bahçelerinde dolaşırım. Utanmam; büyümeyen ilk günkü gibi saf,temiz kalmış çocuk bir kalbim olmasından. Saf,aptal diyenlere aldırmam. Saflık,duruluk aptallık değildir ki. Etrafımda tilkiler,yılanlar gezerken ben gezegenden gezegene gezen "Küçük Prens" gibi olmayı tercih ederim. Bu dünyaya inatla sevgi gibi aşk gibi olmak isterim.Her zorluğu yenmek için pes etmem; tekrar tekrar oyun kurarım kalbimden. Çocukken oynadığım oyunlar gibi saklambaç oynarım kimi zaman da yakar top. Ben kendi hikayemin kahramanıyım. Bu yolculukta bana yoldaş olacaklar yanımda kalır zaten. Gerisi çok da mühim değil. Hiç bir şeyi planlamam. Risk sözcüğünden hiç korkmam. Evrenden gelen her şeyi kabul ederim. Ama iyi, ama kötü. Her zaman çiçekler açmaz. Her zaman da mevsim hep kış olmaz. Ne kadar zor olursa olsun bu benim yolum.  Her uzun ve zor yolun sonunda olduğu gibi bu yolun sonu da artık hep yaz olan her daim güneş çiçekleri açan bir diyara varacak biliyorum. Başka hiç bir haritaya ihtiyacım yok ki benim hayatta. Haritam kalbimdir. Çocuksu düşlerimdir. 

 
Toplam blog
: 32
: 210
Kayıt tarihi
: 08.09.19
 
 

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik mezunuyum.İlgi alanlarım kişi..