Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ağustos '17

 
Kategori
Şiir
 

Harun Mandanın Üstünden Neden Düştü?

Harun Mandanın Üstünden Neden Düştü?
 

Mekanı cennet olsun

Bizden biriydi

Her daim gülümser

Bana hep aga derdi

Yine bir yaz tatilinde

Mandalarımızı otlatmaktaydım.

Harun da yanımızda olurdu zaman zaman

Bir gün bana şöyle dedi

''Aga beni mandaya bindirsene''

Olur dedim kendisine

Binek mandaya ben binerdim eve dönüşte

Harun'u binek olmayan aksi bir mandaya bindirdim

Manda aniden koşmaya başladı

Elli metre koştu azgınca ve Harun yerde

Ameliyat sonrası ziyaret ettim evinde

''Bana sigara vermiyorlar'' dedi

Cenazesinde yoktum köyde

Nurlar içinde yat sevgili Harun'um.

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..