Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Aralık '09

 
Kategori
Siyaset
 

Has Sektör Osman Baydemir !

Has Sektör Osman Baydemir !
 

Bay Baydemir yakışmıyor !!!


Haberleri izlerken kulaklarıma inanamadım, ateşe ateşle gitmek kül getirir. Hiçbir tarafa bir yararı olmaz. Yapılan haksızlıklar, hukuksuzluk, tüm vatandaşın sorunudur. Türk, Kürt, Laz, Çerkez, Arnavut vesaire sorunu değildir!

Bu ülkede masum ve dürüst insanlara zulüm yapılmıştır ama bu etnik kökeninden ötürü değil, ülkemizdeki sistem çarpıklığı ve kanunsuzluk nedeniyledir.

Osman Baydemir DTP, şimdi BDP, yarın BHP böyle devam edip gider...

Peki nedir bu ırkçılık, asıl ırkçılık yapan dilim varmıyor ama Kürt kardeşlerimiz, nedir istediğiniz?

Ben dört yıl Van kentinde zorunlu hizmetimi yaptım, Kürt öğrencilerimi ve misafirperver ailelerini çok sevdim, ırkçılığa karşı, dünya vatandaşlığına inanan biri olmama rağmen adam ben "Kürdüm" deyince ben de ben "Türküm" diyorum; yani etki tepki kuralı!!!

Elektriği çoğunluk kaçak kullanır, üniversite sınavlarında ve diğer sınavlarda duygu sömürüsüyle öğretmenlerin yardımını sağlarlar, tembellik edip, herşeyi devletten beklemek gibi bir uyuşukluk içinde olurlar, her türlü derdine katlanmış eşinin yanına torunu yaşında kuma getirir. Bu örnekler gözlemlenmiş, yaşanmış izlenimlerdir. Kendi halkına bu kadar acımasız davranan, yalnızca siyasi açgözlülükle "barış" tan bahseden bu kardeşlerden Osman Baydemir televizyonda hükümete hassektör! diyebiliyor. Bu ne terbiyesizliktir, bu ne kendini bilmezliktir derken...

İçimdeki bir ses bana işte açılımın karşılığı bu, kim için açılım? Devletine ekmeğini yediği, suyunu içtiği bu ülkenin değerlerine emek veren insanları eleştiririz, beğeniriz, beğenmeyiz, sen nasıl böyle bir söz söylersin?

Allah ıslah etsin, bu gidiş iyi değil demek istemiyorum ama durum ortada !!!

 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..