Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mayıs '08

 
Kategori
Öykü
 

Hasan amca

Hasan amca
 

Bugün kendim kadar sevdiğim anneannem ve dedem evlerine gittiler...

Kendimi kötü hissetsemde bunu kimseye belli etmemem gerekir; çünkü beni öyle tanımıyorlar.

Buruşuk ellerinden öpmek bana huzur ve güven verir her zaman. Neredeyse 80 yıllık kocaman birer çınar ağaçları ikiside. Görmüş geçirmişlikleriyle bana Hasan Amca' yı anlatırlardı zaman zaman.

Hasan Amca, anneannemin amcası ve bir öğretmenmiş. Gümülcine' de Türk Gençlerbirliği' ni kuranlardan biri. 1970'li yıllarda anneanem ve dedemlerde kalmaya başlamış. Çocukları çok seven ve onların okumaları için elinden geleni yapmış. Sonundaysa Hakk-ı Rahmet' ine kavuşmuş..

Neden bu öyküyü yazma ihtiyacı duyduğumu bilmiyorum. İnsanlar hani etkilenirler ya bazı şeylerden; bende Hasan Amca' dan ve yaptıklarından etkilendim demek ki...

 
Toplam blog
: 15
: 798
Kayıt tarihi
: 11.04.08
 
 

Gazetecilik bölümü öğrencisiyim. Amacım yazılı basın muhabiri olmak ve uzman muhabir olmak. Yazı yaz..