Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ocak '22

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hasar Aldım Sevgilim

Çok hasar aldı duygularım da düşüncelerim de... Nabzım atsa da yaşama sevincim yaralandı, yüreğim hasarlı... Boğulur gibi oluyorum bazen... Sevgi bitmişti yüreklerinde sevgilim artık iyileşemez onlar. Zevk alıyorlar saldırırken... Ölüm karşısında bile susmuyorlar, hatta keyifleniyorlar. Öldürülen bir kadın, cinsel saldırıya uğrayan bir genç kız, eşini kaybeden acılı bir anne, öksüz kalan bebeler...  Bunlar bile yüreklerinde yaprak kıpırdatmıyor sevgilim. Saldırmak, hakaret etmek, zevkleri haline gelmiş. Nasıl uyuyorlar geceleri bilmiyorum sevgilim. İçim acıyor gördüklerimden...

Ben halen anlayamıyorum başkalarının acısından neden zevk alır bir insan. "Herkes değişebilir." demiştin. ya bunlar değişmez sevgilim. 

 

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..