Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Kamu Yönetimi Bilim Uzmanı ABDULLAH BEDELOĞLU

http://blog.milliyet.com.tr/abdullahbedeloglu

11 Mart '12

 
Kategori
Şiir
 

Hasatlarla sev beni

Hasatlarla sev beni
 

İstikbal yok, istiklal yok.
Miras ebedi yok oluş.
Sermayesi cefa bir defa
Tarih, zulümlü kayboluş.

Kışlarda üşüdüm, bedenim titredi.
Elimi tutacak güzel neredeydi?
Çalıştım, ürettim, istikbal vermedi.
Sonbaharda hasatlarla sar, sev beni.

Göz süzmen, nazların teselli etmedi.
Sözlerin, sımsıcak gülüşle sev beni.
Baharın doyurmuyor seveni.
Yazların, sevdayla sar, sev beni.

Abdullah Bedeloğlu

 

 
Toplam blog
: 152
: 2363
Kayıt tarihi
: 13.01.10
 
 

İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi, Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Yü..