Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '10

 
Kategori
Blog
 

Hasbıhal!

Hasbıhal!
 

Yazdıklarımız boşa gitmiyor arkadaşlar!

Fatih Altaylı program yaptı benim yazdıklarımla ilgili! “Şamanizmle Budizm arasında kaldım” başlıklı yazım üzerine bu işlerin uzmanı bir doçentle bir program yaptı. Ve “Niye bir kadın peygamber yok” diye programın bir yerinde sordu! Bununla ilgili bir yazım var biliyorsunuz!

“Hazreti Yusuf” başlıklı yazımdan sonra Kanal 7 televizyonu Hazreti Yusuf’un hayatını anlatan bir diziye başladı!

Bunlar çok güzel şeyler arkadaşlar!

Bir haftadır niye yazı yazmadığıma gelince; Son kamuoyu araştırmam için yurdun muhtelif yörelerine seyahatim oldu!

Milletimin nabzını tutayım dedim! Kiminin nabzı ben tutunca artmaya başladı bazen de benim artmaya başladı! Güzel insanlar var ülkemizde!

Fakat şunu da belirtmeden geçemeyeceğim! Partiler yaptığım araştırmadan memnun değil! Kimse 400 Milletvekilinden aşağı inmiyor!

“Biz kesinlikle 400 Milletvekilinden aşağı çıkarmayız! Yüzde elli yanılmışsın!”

“Abi memleketi dolaştım!”

“Kıyıdan gitmemişsin!”

Bazıları da tersini söylüyor!

“Hep kıyıları dolaşmışsın! İçlere gitseydin ya!”

Sesimi çıkarmadım!..

Kimsenin evinde kalınmıyor arkadaşlar!

Namazı kılıyorlar esnemeye başlıyorlar! Bırakın sonunda, daha kılarken bile esniyorlar!

“Çok yoruldum bacanak! Yatmıyor muyuz? Yatağın hazır!”

“Siz gidin yatın kardeşim! Ben program seyredeceğim! Hem ne biçim müslümansınız ulan? Gece namazı duymadınız mı siz? Hazreti Yahya her gece kılarmış! Tavuk gibi yatıyorsunuz erkenden ?”

“Hazreti Yahya kim bacanak?”

“Hazreti Yusuf’un babası!”

“ Televizyonun gürültüsünden kılamıyoruz ki! Yoksa kılıyoruz tabi!”

“Gidin içerde kılın! Beni rahat bırakın!”

Arada bir Ertuğrul arıyor!

“Baba, Oyanın üç düzine elması var. On tanesini Aliye verdi kaç tane elması kaldı?”

“Oğlum, bir düzine on iki tane biliyorsun. Üç çarpı on iki, ne etti? Otuz altı. Otuz altı eksi on, etti yirmi altı! Tamam mı?”

“Tamam baba!”

“Uyumadın mı lan bu saate kadar?”

“Şimdi yatıyorum baba!”

Bir hafta böyle geçti!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..