Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ocak '14

 
Kategori
Mizah
 

Haşhaşi!

Bütün bu olayların müsebbibi olarak rahmetli Ecevit’i gördüğümü söylemeden edemeyeceğim!

Haşhaş ekimine o müsaade etti!

Amerika uyarmıştı onu hâlbuki!

“Haşhaş ekimini yasakla! Bak, yarın memleketin başına iş açar bu! “

Dinlemedi bizimki!..

Dün fırına gittim. Haşhaş ekmeği sordum!

“Abi yok!”

“Niye yok?”

Kulağıma eğildi!

“Abi, fırıncılar odasına yazı gelmiş! Haşhaş ekmeği çıkaranı kapatacaklar! Mısır ekmeği vereyim istersen Abi! Yoğurda doğra, ye!”

“ GDO’lu olmasın!”

“Yok Abi köyden geldi! Ziraat mısırı değil!”

“Tamam o zaman; ver iki tane!”

Eve geldim, kafama takıldı!

“Ulan bu mısırda alkol oranı yüksekmiş diye biliyorum; bakayım doğru mu?”

Araştırdım ki Tekila (Meksika içkisi!) mısırdan yapılıyormuş!

Haydaa!

Hemen mutfağa koştum, mısır ekmeklerini çöpe attım!

Hanım çöpe bir şey attığımı gördü, merakla sordu!

“Neydi o?”

“ Mısır ekmeklerini attım. Acılanmışlar!”

“Sana kim dedi, git de mısır ekmeği al diye?”

“Ne bileyim, aklıma geldiydi birden!”

Hanıma söylemedim tabi!

“Tekilacı bunlar” yaftası yemek vardı işin sonunda!

 

 

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..