Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Temmuz '09

 
Kategori
Şiir
 

Hasret gittim Sivas'tan...

Hasret gittim Sivas'tan...
 

Hasret Gültekin...


Hasret Gültekin...

1 Mayıs 1971’de Sivas’ta doğdu...

2 Temmuz 1993’te bağlaması ve türküleriyle Sivas’ta kavruldu...

* * *

Hasret geldim Sivas’a,

Hasret gittim Sivas’tan.


Bağlamamın püskülü

Saçım tırnağım külü,

Karıştı Madımak’ta,

Yangın bir Temmuz günü.


Hasret geldim Sivas’a,

Hasret gittim Sivas’tan.


Göğe ağdı küllerim,

Seyreylerim buluttan,

Alev alev turnalar,

Alev alev Pir Sultan.


Hasret geldim Sivas’a,

Hasret gittim Sivas’tan.


Yangın yeri kebapçı,

Kibrit hükümdar olmuş,

Sebebim sensin Sivas,

Türkülerim kavrulmuş.


Hasret geldim Sivas’a,

Hasret gittim Sivas’tan.


Yirmi iki yaşımda,

Otuz beş Can düşümde,

Pir Sultan olduk piştik,

Yobazın ateşinde.


Hasret geldim Sivas’a,

Hasret gittim Sivas’tan.

 
Toplam blog
: 195
: 688
Kayıt tarihi
: 04.10.07
 
 

Dünyanın internet sayesinde küçüldüğü günümüzde büyüyen sorunlara ilişkin duygu ve düşüncelerimi pay..