Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Aralık '08

 
Kategori
Futbol
 

Hasret kaldığımız 3 çok güzel puan...

Bu akşam küme düşmeye oynayan Ankaragücü karşısında oynanan futbol hiç tad vermedi. 3 puan çok güzel oldu ama bu futbol ümit yerine korku veriyor izleyenlere.

Mustafa Hocam senin Seriç diye sol ayaklı bir adamın var, oynadığı maçlarda da öyle ahım şahım bir hatasını ben hatırlamıyorum. Hangi akla hizmet sen bu oyuncuyla başlamıyorsun. Bu maçın en çalışkan adamı Ekrem Dağ ile o kanadı kapamaya çalışıyorsun. Futbol oynamış olan herkes çok iyi bilirki fubolda oynanan mevkii çok çok önemlidir. Bir oyuncunun çalışkan ve becerili olması her yerde oynar anlamına gelmez.

Serdar Özkan'a nasıl sabredebildi ben şaşırdım, biri gelsin bana şu maç şu pası yaptı diye anlatsın.

Bugün Nobre en şansız günlerinden birini geçirmese maç çok önceden kopacaktı fakat öyle goller kaçırdı ki pes dememek elde değil.

Haftaya Samiyene gidecek Beşiktaş iyi sinyaller vermeden çok önemli bir 3 puan kazandı.

Gün geçtikçe futbolumuz geriye gitmeye başladı, organize atak sayımız, ikiye bir yapmaların sayısı çok azaldı. Rüştünün yapacağı degajların üstüne bir oyun kurgusu olmaz. Acil şekilde sezon başındaki topa sahip olan, orta sahada dinamik, yırtıcı havamıza tekrar geri dönmemiz gerekiyor.

Maçın belkide en önemli pozisyonu 80. dakikalarda oldu. Dakika 80 olmuş, 1-0 öndesin kazandığın korner atışında 9 kişi birden kornere gitmenin alemi nedir, dönen topta Ankaragücü defansı 5 e 2 yakaldı ve top Allah'tan direkten geri geldi. Bu nasıl bir acemiliktir.

Son lafımda maçın hakemine, arkadaş maçın 10. dakikasında Nobrenin kazandığı topa faul veren hakem nasıl hakem olabilir. Nobre'ye atılan tekmelerden hiç bahsetmiyrum bile. Sizi vicdanınızla başbaşa bırakıyorum.


Herkese iyi haftasonları diliyorum.

Saygılarımla.

Uğur Nurcan.

Bu blog Canlı Maç Anlatımı sayfamızda da yayınlanmaktadır

 
Toplam blog
: 10
: 852
Kayıt tarihi
: 31.10.08
 
 

Şu kainat sarayının, bahçesindeki havuzun en küçük damlasıyım. Bir ben var, benden ileri deyip düşün..