Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Temmuz '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Hasret mi? Vuslat mı? II

Hasret mi? Vuslat mı? II
 

2009 yılında yazılanlara 2011'de verilen cevaplar... 

Yıl 2009 HASRET: Aşkım sen bunu okurken ben msn’de olmayacağım belki, Bodrum’dayım herkese göre Cennet belki duyan ‘oooo’ diyor... Benim cehennemime. Şimdi diyeceksin senin neyin var, sorun burada benim hiçbir şeyim yok işte, yalnızım bir başıma... Şimdi sen uyuyorsun, ben seni hayal ediyorum uyurken o kadar masum o kadar temizsin ki! Keşke yanında olsam ve hiç uyanmayacakmış gibi uyusam... Özledim seni yanındaki huzuru, mutluluğu.
 

Yıl 2011 VUSLAT: Ben bu yazıyı okurken pek aldırış etmemiştim gene kafayı çekti aklına geleni yazıyor diyordum… Ama şimdi üzerinden 2 yıl geçmiş ve eski e-postalarımı karıştırırken bu yazdıklarını görünce beynimden vurulmuşa döndüm… Beni terk ettiğinde hiç böyle olacağını düşünmemiştim.. Ta ki silmeyi unuttuğum bu e-posta’yı görünceye kadar… İşte o gün seni ve neleri kaybettiğimi anladım. Bir daha sen olmayacaktın hayatımda. Bir daha mutlu olamayacaktım bir başkasıyl 

Yıl 2009 HASRET:Aşkım gelenler geldi yine bana, yine yalnızlık kabus gibi girdi geceme, ne uyuyabiliyorum nede düşünebiliyorum, düşünsem kabuslarım artıyor, gözlerimi kapasam karanlık üstüme geliyor… İlk kez bütün ışıkları açtım oturuyorum ki ben karanlığı severim… Her zaman sevilmiyormuş karanlık... Yanımda kim olsun isterdim diye düşünüyorum senden başkası gelmiyor aklıma... Ne arkadaş, ne aile… Hani sen hiç sorgulamıyorsun, anlıyorsun ya beni... Konuşman gerekirse konuşuyorsun, susman gerekirse benimle susuyorsun ya... Huzurumsun işte… Hem varsın uzatsam elimi tutacağım biliyorum, hem yoksun… O kadar iyisin ki bazen benim seni hak etmediğimi düşünüyorum… Seni üzdüğümü, sorundan başka bir şey olmadığımı, ellerini bağlıyormuşum gibi geliyor, ben olmasam hayatında daha mı mutlu olur ki diyorum, sonra....

Yıl 2011 VUSLAT: Son günlerde bende kendimi tanıyamaz oldum. Eskiden karanlığı seven insan yerini terk edip simdi korkuya bıraktı… Sahi sen varken ne kadar cesurdum. Senin yanında kendimi çok güçlü hissederdim… Şimdi ise karanlıkta en ufak bir çıtırtıda içim ürperiyor… Geceleri uyku girmiyor gözüme en fazla 3 saat uyuyabiliyorum… Oturup düşünüyorum acaba ben neyi istiyorum hayatımda ne eksik? Bütün cevaplar seni gösteriyor… Kendimi aldatamıyorum sadece avunuyorum… Hani sen beni terk ettiğini zannediyorsun ya; sen beni terk etmedin sevgili ben seni hala içimde yaşatıyorum… Aldığım her nefeste, içtiğim her sigarada sen varsın… Hani soruyorsun ya bensiz daha mı mutlu olursun diye? Gelde gör halimi ve kararı kendin ver… Senden sonra şunu anladım. Aslında beni ben yapan senmişsin... Geçenlerde birlikte gittiğimiz o Rock Bar’a gittim. Sen oradaydın yanımda oturuyordun. Omzuma başını yasladın. Sonra ben sana gelecekle ilgili hikayeler anlattım sonu hep mutlu biten hikayelerden… Sen sadece dinledin… O bar’da seninle birlikte saatlerce oturduk… Sustuk. Yanımda durdun sessizce. O bar sondu. Başka bir yaşamdı. Sadece biz vardık ve şarkımızı söyleyen solist. Sonra gözlerime baktın soliste birlikte eşlik ettik ‘Duvarları maviye boyadım…’ 


Yıl 2009 HASRET: Ama ben sen varken mutluyum, hem sen olmasan ben kime aşkım diyeceğim… Bir gün benden yorulursan, düşünmeden söyle ben vazgeçerim bütün hayallerimden... Vazgeçerim seni sevmekten, sen mutlu ol yeter... Çok duygusal oldum biliyorum ama sen bir girdin hayatıma ben aşkım demesini öğrendim, ilk kez birinin dudaklarını özledim, yatağını, sıcaklığını özledim... Bakışlarını... Ne geçiyorsa içimden yazdım… Bıraksam bugün sabaha kadar yazarım... Sen uyuyorsun şimdi, ben kokunu duymak istiyorum... Huzuru yaşamak istiyorum.. Ama sen uyuyorsun şimdi...

Yıl 2011 VUSLAT: İlk kez birisiyle çılgınlık yapmaktan zevk aldım… İlk kez birisi için hiç düşünmeden kilometrelerce yol gittim sadece bir günlüğüne görebilmek için… ilk kez birisiyle gerçekten mutlu olabildiğimi hissettim… ilk kez sevdim… ilk kez biriyle bu kadar haz alarak geceler boyu seviştim… İlk kez birine bu kadar bağlanabileceğimi hissettim… ilk kez bu duyguyu yaşadım.. ilk kez özledim… ilk kez terk edildim… Ve ilk kez bir kadın için saatlerce ağladım… Artık gözlerimi kapattığımda kollarımda başka biri değil hep sen varsın. Ve sen bunu bilmiyorsun… ama ben hep seninle birlikteyim… ‘Sen mutlu ol yeter’ diyorsun… ben mutlu değilim sevgili ben her gece yastığa başımı koyduğumda yanımda senin hayalin var yattığım seviştiğim o kadın aslında sensin… Gözlerimi kapatıyorum ve sıcaklığını hissediyorum… Ne olur terk etme hayallerini, vazgeçme beni sevmekten… 

Yıl 2009 HASRET: Günaydın aşkım... Günün güzel olsun... seni seviyorum demek saçma laçkalaşmış bir söz bence, sen benim hasretimsin yanımda da olsan yaşamak istediğim hayatın ama yaşayamadığım anların özlemisin... 


Yıl 2011 VUSLAT: Senden sonra kendimi yollara vurdum… Bu şehir bu ev bu insanlar beni boğmaya başladı… Gittiğim her otel odasında senin hayalinle sevişiyorum... Hani başlarken sormuştum sana hasret mi vuslat mı diye? Sende hiç düşünmeden vuslat demiştin… Şimdi gene soruyorum sevgili bir ömür boyu hasret mi? yoksa bir ömür boyu vuslat mı? 

 
Toplam blog
: 3
: 801
Kayıt tarihi
: 15.07.11
 
 

Kuruluğuyla bilinen memleketimde bir kış gününde geldim dünyaya. Okumayı, yazmayı, paylaşmayı sev..