Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Kasım '10

 
Kategori
Şiir
 

Hasret Şarkısı

Hasret Şarkısı
 

Söke, Tan Vakti


Sana hasretim sessiz bir şarkı, çaresizim
Aramızda dağlar var kalbime gömüyorum
Hayli zaman oldu ah sevdiğim,
Gözlerime gülümseyen gözlerini göremiyorum

Ah sevdiğim, dağları delebilsem, okyanusları aşsam
Kuşlara kanat olsam, yoluna düşsem
Göz göze gelebilsek yine o kalenin burcunda
Sana “Seni seviyorum!” diyebilsem

Sonbahar bütün güzelliğiyle peşimizde
Ah sevdiğim, o ağaçlardaki yangını bir görmelisin
Hüzünlü güneşe her baktığında
Kalbimdeki yangınları seyretmelisin

Ah sevdiğim, sonbahar yağmurlarına tutulsak
İliklerimize kadar ıslansak yeniden
Kalbimde senin sağanağın
Sürüp gitse ebediyen

Duygularımı açık etmesem, gizlesem senden
Hasret ateşleri içinde kavrulduğumu bilmesen
Kim bilir hangi şiirinin peşinde koşuyor yine
Şehzade’m beni unuttu desen

Ah sevdiğim, hiç olur mu, olur mu?
Ne ben seni unutabilirim, ne sen beni
Kaderimiz ilmek ilmek ağını örüp attı üstümüze
Ne sen beni unutabilirsin, ne ben seni
22 Kasım 2010

Oyhan Hasan Bıldırki

 
Toplam blog
: 51
: 1343
Kayıt tarihi
: 31.08.06
 
 

1947 Haziranı'nda Bağarası'nda doğdu. İlkokulu doğduğu yerde, ortaokul ve liseyi Aydın'da okudu. ..