Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mayıs '12

 
Kategori
Şiir
 

Hasret

Karanlıklar içindeyim bir tanem

zifiri karanlıklar

gözlerim seçemiyor

karanlığın salt boşluğundan başka hiç birşeyi

sen düşüyorsun bir an usuma bir tanem

yırtarak karanlığı

penceremin kırık camı,

demir parmaklıklar,

işkenceler ve çığlıklar

engelleyemiyor hücreme süzülmeni

şimdi daha iyi görebiliyorum seni bir tanem

sıcacık bakışını,

doğaya,insanlara ve bana gülüşünü

hele o gülüşün

öylesine içten ve doğal

öylesine tutkuyla dolu ki

tükenmesin istiyorum yüzündeki mutluluk

umut veriyor gülen gözlerin bir tanem

bana ve kafese kapatılmış kuşlara

haykırmak istiyorum salt boşluğunda karanlığın bir tanem

haykırmak var gücümle

seni sevdiğimi

sana, doğaya veözgürlüğe susamışlığımı. 

 

 
Toplam blog
: 147
: 272
Kayıt tarihi
: 10.03.09
 
 

55 yasindayim. Edebiyat ogretmeniyim. 30 yili askin bir zamandir, bir dershanede ogretmenlik görev..