Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Temmuz '15

 
Kategori
Şiir
 

Hasret

Hasret
 

Gözlerim ebedi gözüne hasret,
Kulağım bir tatlı sözüne hasret,
Özüm bu dünyanın özüne hasret,
Ne iyi ki sen varsın, severim seni.
Bilmiyorum gözlerin nasıldır senin?
Saçların bir zulmet gecedir senin,
Bilmiyorum yaşın kaçtır senin,
Ne iyi ki sen varsın, severim seni.
Zor yollar,  geçtim, yaman
yoruldum,
Sevgi bulağından içtim, duruldum,
Ben seni görmedim, sana
vuruldum,
Ne iyi ki sen varsın, severim seni.
Sen nereden geliyorsun, yolun
neredir?
Belki de yüreğin, kalbin yaradır,
Belki talihim tek saçın karadır,
Ne iyi ki sen varsın, severim seni.
Bir tek yol üstünde görmesem de ben,
Yolunda bir gün gül dermesem de
Ben,
Gönül açıp, gönül vermesem de
Ben,
Ne iyi ki sen varsın, severim seni.
Dünya dağılmaz ki sen benim
olsan,
Gelsin yüreğimi, gönlümü alsın,
Belki bir uykusun, şirin Hayalsın,
Ne iyi ki sen varsın, severim seni.
Sana olan sevgim gönül sesimdir,
Bir hazan çağında yaz hevesimdir,
Bilirim, sen varsın benim
başımsın,
Ne iyi ki sen varsın, severim seni.
Ben yelkensiz kayık, sen uzak ada,
Sen at belindesin, bense piyade,
Bir tesellim var benim dünyada,
Ne iyi ki sen varsın, severim seni.
 
Toplam blog
: 137
: 91
Kayıt tarihi
: 06.10.11
 
 

Ali Karagöz Ankara Gazi Üniversitesi Fransızca Bölümü mezunu. Beylikdüzün de ,Bey -koop Ali çebi ..