Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Temmuz '09

 
Kategori
Şiir
 

Hasretime sesleniş

Hasretime sesleniş
 

Hasretime sesleniş


HASRETİM

Bir adam tanıdım.

Adı gibi

Yani adam gibi

***

Beklediğim gibi

Geldi girdi hayatıma

***

Gün batımında biter derken

Gün doğumunda yanımda

Başımı omzuna koyduğum bir adam

***

Özlediğim bir şeydi

Başım omzunda güne merhaba demek

Birlikte güne uyanmak

***

Hasrettim böyle dokunuşlara

Hasrettim böyle hazlara

Hasrettim böyle bir manzaraya

Ben ve hasretimdeki adamın omzunda başım

***

Kadın olmak nedir derdim

Ona sordum

Kadın olmak derdi

Yanındakiyle tek nefesle doğmak güne

Ve öylece yaşamak ömrü dedi.

Arzu nedir diye sordu bana

Arzu iki bedenin bir tende yanması için

Bedenin kendinden vazgeçişidir dedim.

Hasrettim bu tür sohbetlere

Hasrettim aşkı tadına

Hasrettim aşka aşık adamlara

Hasrettim böyle güzel gözlerler bakan adama

***

Bana hasretimsin dedi

Bedenim titredi

Gözlerim ağlamaklı

Utanmaktan yüzüm kızardı

Eli kirpiklerimdeki damla gözyaşındaydı

Orda öylece eliyle okşadı

Hasretimsin benim dedi

Eli anlımda eli gözlerimde eli dudaklarımdaydı

Hasretimsin sen diye fısıldadı.

***

Aşk işte tamda bu noktada

Tamda şimdi dile gelmeliydi

Susmak zamanı değildi

Anı yaşamak zamanıydı

Ama hasretim sustu

Ben sustum

Gecenin sessizliği bize eşlik etti

Yakamozlar eşlik etti

Onlar dediler

Hasretime söyleyeceklerimi

Onlar birleştiler

ve ortaya aşk çıktı dediler.

Aşk bildim bileli tenimi yakıp kavururdu

Öyleydim yine

Bedenim sanki korlardaydı

Korların arasında

Hasretinin eliyle teninin serinlemesini hissetti

Aşk daha alevlendi

Daha da vazgeçilmez oldu

***

Hasretim benim

Ben hasretimin olduk o gece

Sonrası

Her güzel aşk gibi kısa

Arzulu

Ve vedalarla bitti.

Temmuz 2009

 
Toplam blog
: 110
: 2117
Kayıt tarihi
: 18.10.08
 
 

Kendimle ilgili ne yazabilirim diye düşündüm uzunca... Aslen Malatyalıyım.. İstanbulda yaşıyorum ..