Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Eylül '14

 
Kategori
Deneme
 

Hasretin saçakları...

Hasretin saçakları...
 

Gözlerimden gözlerini görseydin.......


Bazen yalnız kalınca duvarların dört bir köşesine ağlar örüyorum. Sonra  sen geliyorsun aklıma pamuk helvayı ağzına götüren çocuk gülüşü konuyor dudaklarıma. Tam gülümsüyorum bir çift göz aslında gözde değil sadece korkuyu anlatan ya da korkutan bir gölge sarıyor etrafımı dokunman yasak sevmen yasak der gibi. İçimi öfke sarıyor kızgın demir ucu tenime değer gibi canım yanıyor bırakıyorum düşünceleri beynimden, sana hadi git diyorum gitme kalı yakarışlarımın ardına saklayarak. Anlar mı ki diyorum dünyam desem, diğer ses anlar diyor diğeri ise anlasa ne olur ki ne farkı var dünyanın diğer dünyadan. Kaç dünya birikmişti ki içimde ve yanımda kalmıştı.

Sonra bir sigara yakıyorum... Dumanı seni çiziyor ... Sen.. Sen.. Heryer sen olmaya başlıyor. Başlıyor başlamasına da ne çok seviyorsun be hasreti diyorum. Sen benim hasretimsin ya. Sıcak ekmeğimdeki hüzün kokum. Eksilmek senden yanaysa çoğalmak bana mı düşüyor ya da çoğaltmak. Yolum ne yana düşer usta der gibi sana sormak istiyorum. Ben adını, adımı koyamıyorum demek. Sonra Su-sus-u-yorum. Sanki tüm cevaplar sendeymiş gibi. Yine o gölge, reyhan rengi mi diyor ne diyorum acının rengi diyor. Bilmiyorum diyorum kendi kendime konuşurcasına .

Sonra.....

Sonra... Büyütüyorum gözlerini gözlerimde yüzlerce senler yeşertiyorum. Bir iki üç derken sana dair kaç sen biriktirdim bilmiyorum . Sessizce ağlamaklı oluyorum, hani üç harfi birleştirecektim, hani diyorum. Sen bilmiyorsun tabi bir o kadar aheste aheste seninle dolu gönlümde bir o kadar da korkular biriktiriyorum. Aslında sen neresindesin bilmiyorum biliyor musun ? Sen derken seni bile bazen bilmiyorum varlığımda mı yokluğumda mısın....

Hep gidecekmişsin gibi geliyorum sana ... Gitmemeni isteyerek, dileyerek, en son 13 Martta yolcu ettim sevdiğimi seni çok seviyorum diyemeden bu yüzden seni böyle seviyorum, geç kalmalar korkutuyor artık beni. Yaşayacaksam sevda ile aşk ile bitecekse yine aynı aynından olsun diyorum endişelerime inat. Kimse acıdan ölmüyor sadece azalıyor.

Sonra...

Sonrası sen işte... Sen gecelerin koynunda kimsesiz yanımın alnındaki dudak izi, sen sarıldığım.. Nefesim... Ömrümün en güzel en özel  demi, dudak kıvrımlarımın öpücüğü..

Sen ...

Ve sen benim hayalim ...

---(in) kalp atışı...

 

 
Toplam blog
: 175
: 775
Kayıt tarihi
: 20.10.07
 
 

9 Eylül Üniversitesi Maliye bölümü mezunuyum. Şiir dünyam, bir tane kitap çıkaracağım dedim ve  b..