Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ekim '11

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Hasretin sınırı 40 günmüş

Ağlama, seni vuran yar olsada

Ağlama, buraya kadar olsada

Ağlama, mevsim sonbahar olsada

Ağaçlar ayakta ölür...

Bu şiir adı gizlime geldi. Birileri bişeyler anlatıyor. İş yerimde odamdayım. Sevdiğim insanlar yanımda. Ancak ben bende değilim. Karanlık bir yerdeyim. Nerede olduğumu bile bilmiyorken, insanların konuşmalarından birşeyler anlayabilmem çok zor.

Sen beni unutamazsın

Ellere satamazsın yar

Kaçmak o kadar kolay mı,

Kendini kandıramazsın.

Bu gece beni düşün yar

Seni bekleyen biri var.

Beni bekleyen biri yok mu gerçekten? Pişmanlıklarımından başka birşey kalmadı mı elimde gerçekten. Pulsuz mektupların mı avutacak beni şimdi.

Hasretin sınırı 40 günmüş... Hasret o zaman çöreklenirmiş yüreğine ve koca bir boşluk bırakırmış geride...

 

 
Toplam blog
: 7
: 559
Kayıt tarihi
: 18.05.10
 
 

Yüksek lisans mezunu, öğretim görevlisi, eğitim ve sosyal hayat alanlarında ilgili... ..