Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Haziran '09

 
Kategori
Şiir
 

Hasretin yakıyor canım...

Hasretin yakıyor canımı...
Dalgaların vurup eskittiği kayalar gibiyim.
Aşk tatlı bir telaştır,
Tutar bırakmaz yakar ya adamı
Ben yalnızca sana tutsak,
O "Kahve gözlerinin" esiriyim...

Hasretin yakıyor canımı...
Seni görmeden dinmez içimdeki fırtınalar
Nereye gitsem, ne yapsam,
Dindiremiyorum sana olan bu hasretimi...
Hasretin içimde gizli
Anlatamıyorum gökyüzüne bile içimden geçenleri...
Şarkılarda
Ve...
Efkar dolu sigaramda arıyorum bu derdin sebebini...

Hasretin yakıoyr canımı....
Gece gündüz öyle düşünüyorum...
Elim kolum bağlı.
Çaresizce sana kavuşmayı bekliyorum...
Uyku bana haram
Gözlerin ise vicdan...
Gel gör beni...
Senin hasretin beni neyledi...
Geceler perişan
Ben perişan...

Hasretin yakıyor canımı...
Sensizlik en büyük düşmanım
Bir bak bana kadınım;
Seni görmeyeli
İyişleşmiyor yaralarım...

Hasretin yakıyor canımı...
Düşlerim sarıyor dört bir yanımı
Gecelerim katran karası
Gündüzlerime güneş doğmuyor
Sanki eskisi gibi...
Ah seni bir görsem...
Diner yüreğimdeki acı.
Ey zifiri karanlıktaki gecelerimin
En parlak yıldızı:
Sanadır bu hasret kokan dizeler;
Sensizdir bak o çok sevdiğim deniz gözler
Bugünlerde onlar hep fırtınalı
Hep ağlamaklı...

yücel
 
Toplam blog
: 34
: 554
Kayıt tarihi
: 23.02.08
 
 

1987 Konya doğumluyum. Afyonda yaşıyorum. Hayatın bana gösterdiklerini  yazıyorum... Tarih ve ede..