Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Aralık '08

 
Kategori
Şiir
 

Hasretliğe intizar

Hasretliğe intizar
 

HASRETLİĞE İNTİZAR

Ayrılık günlerinin şafakları atanda,

Kapanıp dizlerinde yıllarca kalamadım.

Varlığımda küçüldüm, kahroldum yokluğuna,

Kahve gözünü öpüp, saçını koklamadım.


Ne hancılar bıraktım ne de kervansaraylar,

Yürüdüm yollarından, geçti mevsimler aylar,

Akşam karanlığında su dökündüğün çaylar,

Sırrıma ermediler, aradım, bulamadım.


Gezmişsin bahçesinde bin bir renk çiçeklerin,

Rastladım rüzgârlarda uçarken eteklerin,

Kahroldum kıskançlıktan; kırılsın bileklerin,

Güllerden sakındım da elinde solamadım.

Naim ÖZDAMAR

4 Mayıs 1976

Koyunkaya

 
Toplam blog
: 61
: 206
Kayıt tarihi
: 17.12.08
 
 

1957 Buharkent/Aydın doğumlu. Eğitimci, şair, yazar, siyasetçi... ..