Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Haziran '18

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Hasta Olmak Bana Yaramıyor

Hasta Olmak Bana Yaramıyor
 

salih arıkan


Bu gün cuma bir Haziran 2018 klima sıcak soğuk derken yine hasta olmuşum. Hastalık bana yaramıyor duygusallaşıyorum. İstesem gider yatarım ve bana hiç kimse bir şey demez. Ben yine de işe geldim.

Yalnız kalmak ve yalnız olmak ve kendimi çok fazla dinlemek istemiyorum. Çalıyor telefonlar bakıyorum. Bir yandan radyolarda haber ararken yine tgrt'nin gül yüzlüm oyununa rastladım. Yüreğim öyle hırpalanmış ki ezgisini duyunca duygulanıyorum. Yalan ve sahte sevgiler öyle bulaşmış ki her yanıma içimden tiksinti duyuyorum.

Dün dostlarla iftardaydık. Aşk meşk ve evlilikten bahsettik. Artık ben kırk iki yaşındayım. Ve hayatımda aşırılıkları istemiyorum. Oyun oynaş istemiyorum. Olursa bir evlilik. Kızılelma Ülküsüyle yetişecek çocuklar için olur. Derdi davası olmayan elime ayağıma dolaşmasın. Ben oynaşacak değil aptessiz çocuğunu emzirmeyen eş arıyorum. Dualarla Türkülerle İlahi ve Salâvatlarla Kuranlarla çocuğunu büyütecek. Akıncı ruhuyla çocuklarını yetiştirecek bir eş. Tutup da şuda olsun dünyalık arzularla ömrümü tüketerek günah deflerimi doldurmak istemiyorum. Uzak dur benden iddiasız sevgili aklımı gönlümü bulandırma. Benim sana değil ilahi Kelimetullah yolunda yürüyecek besmelesiz bir iş başlamayan gönlümdeki sevgiliyi arıyorum ben öyle sevgi öyle sevgi ki o Yüce Resulün kör düğüm diye bahsettiği her sarsıntıda birbirimize kenetlendiğimiz bir yol arkadaşı. Sen git dünyayı isteyen azıcık ötede oyna.

Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..