Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mayıs '08

 
Kategori
Güncel
 

Hasta yatağındaki Nejat Uygur'a geçmiş olsun

Hasta yatağındaki Nejat Uygur'a geçmiş olsun
 

Küçükken oturur televizyonun karşısına ne büyük keyifle izlerdim oyunlarını.

Tiyatroda görme fırsatı bulamadım ama onun yaşam enerjisini, oyunculuk yeteneğini, bulunduğu ortama ve yaptığı işe verdiği muazzam katkıyı görmeme cam ekran engel olmadı.

Şimdi hastaymış Nejat Uygur. Söylendiğine göre zihni ona sürekli oyunlar oynuyor, çocuklarını, yakınlarını tanımıyor, zar zor konuşarak yatağında eski oyunlarının repliklerini sayıklıyormuş.

İnsanların çoğu kaybedildiğinde geride kalanlar bu kayba üzülürler, fakat bazı insanlar vardır ki kaybedildiklerinde, bazen topluluklar halinde, geride kalanlar bu kayba daha çok üzülürler.

Nejat Uygur ikinci kısımda olduğunu biliyordur. Ben biliyorum ki öyle yatmıştır yatağına.

Geçmiş olsun diyorum.
 
Toplam blog
: 108
: 2011
Kayıt tarihi
: 22.06.07
 
 

İsmim Burak Çapraz. Buraya başladığımda 21'dim, öğrenciydim. Bir okul bitti ama hala öğrenciyim. İl..